Jingle all the way to style! -35% na odzież i akcesoria dla renee girls club z kodem: JINGLE

Pozostałe

Techniczne
Jeśli chcesz założyć konto w naszym sklepie, możesz skorzystać z linka: https://www.renee.pl/register. Następnie podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin, politykę cookies oraz informację na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.
W takich sytuacjach najlepiej udokumentuj występujący problem (np. robiąc zrzut ekranu komputera lub telefonu), a następnie prześlij je do Biura Obsługi Klienta pod adres mailowy info@renee.pl. Po odczytaniu wiadomości postaramy się rozwiązać problem, przesyłając odpowiednie instrukcje. Jeśli masz do nas sprawę, która nie może zaczekać, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 22 113 71 00.
Hasło możesz odzyskać, klikając link: https://www.renee.pl/recover_password. Podaj swój adres e-mail, którego używałaś przy rejestracji. My wyślemy do Ciebie wygenerowany automatycznie e-mail, w którym dostępny link umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.
W momencie, kiedy Twoja płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić Ci ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk z Twoimi zakupami do momentu zamknięcia przeglądarki. Przechodząc do niego, możesz złożyć zamówienie na nowo lub wybrać inny sposób płatności.
W przypadku problemu podczas składania Twojego zamówienia, prosimy Cię o ponowną próbę dokonania zakupu za pośrednictwem zapisanego koszyka, w którym znajdują się produkty przez Ciebie wybrane. Jeśli nadal będziesz miała problem, skontaktuj z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer: +48 22 113 71 00, wysyłając e-mail na adres info@reneepl lub za pośrednictwem czatu znajdującego się na naszej stronie www.
Prosimy, zgłoś nam dane utrudnienie mailowo, załączając do wiadomości zrzutu ekranu, na których widnieje powstały problem. My postaramy się udzielić Ci wskazówek, by jak najszybciej pomóc Ci rozwiązać zaistniały problem. Adres e-mail, na który możesz zgłosić problem to: info@renee.pl
Wszystkie zgody marketingowe możesz wycofać z poziomu konta w serwisie w sekcji zgody i subskrypcje. W tym celu powinnaś odznaczyć wszystkie zaznaczone wymagane okienka i wybrać zapisz zmiany. Jeśli jesteś już zarejestrowana, to w celu wypisania się z newslettera kliknij link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Aby otrzymać link do edytowania zapisanych subskrypcji i zgód marketingowych skorzystaj z linku: https://www.renee.pl/newsletter/send-link. Zaraz po wpisaniu adresu mailowego i zatwierdzeniu poprzez kliknięcie "wyślij link do edycji", otrzymasz wiadomość mailową, zawierającą link do subskrypcji zgód. W przypadku gdy chcesz wycofać inne zgody marketingowe, wyślij wiadomość mailową z prośbą o wycofanie zgód na nasz adres mailowy info@renee.pl
W celu wypisania się z newslettera kliknij link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie " Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Dla klientek zalogowanych przygotowaliśmy specjalną opcję służącą do wypisania się z otrzymywania przesyłanych ofert. Wystarczy, abyś przeszła w sekcje "subskrypcje i zgody" i odznacz zgodę na otrzymywanie newslettera. Następnie kliknij przycisk "zapisz zmiany". Po tym kroku Twoja subskrypcja zostanie cofnięta.
Istnieje możliwość, abyś sama mogła usunąć konto. W pierwszym kroku zaloguj się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://www.renee.pl/my_subscription) cofnij akceptację regulaminu. Pamiętaj, że tym krokiem usuniesz całkowicie swoje konto z naszego serwisu.
W celu skorzystania z "prawa do zapomnienia", czyli wymazania danych z naszych baz danych, prześlij wiadomość mailową na adres info@renee.pl z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych. Po zrealizowaniu wszystkich czynności związanych z usuwaniem danych nasz konsultant prześle Ci potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 z wyjątkiem dni świątecznych.
Z Biurem Obsługi Klienta możesz kontaktować się:
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://www.renee.pl/contact
- mailowo pod adresem info@renee.pl
- poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej
- telefonicznie pod numerem +48 22 113 71 00
- poprzez nasze media społecznościowe (Facebook- https://www.facebook.com/reneegirls i Instagram- https://www.instagram.com/reneegirls)
W sprawach pilnych kontaktuj się telefonicznie lub przez czat, ponieważ w tych kanałach odpowiedź na Twoje pytanie uzyskasz najszybciej. Wiadomości mailowe staramy się realizować na bieżąco, jednak w okresach większego ruchu mogą wystąpić opóźnienia w odpowiedzi na Twoje wiadomości.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00

Black Friday 8:00 - 18:00
Zostaw wiadomość