HALLOWEEN SALE! Rosnące rabaty! Tylko teraz -15% na wszystko, a przy zakupach za min. 100 zł -20%, 200 zł -25% z kodem: BOOO!
Zwrot i reklamacja
Wprowadź swój adres e-mail oraz numer zamówienia, aby przejść do panelu zarządzania zwrotem i reklamacją.
Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Ważne informacje

Zwroty:

  • produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia otrzymania paczki,
  • pamiętaj, odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi znajdować się w swoim oryginalnym opakowaniu (pudełko, folia, itp.),
  • zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy​,
  • zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu),
  • kostiumy i bielizna nie podlegają zwrotom ze względów higienicznych (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu).

Zwrotu możesz dokonać:

  • Online - zaloguj się powyżej do panelu lub do konta klienta jeśli je posiadasz. Przejdź do zwrotu bezpośrednio z zamówienia. Postępuj zgodnie ze wskazówkami​.
  • Tradycyjnie - zwrócić paczkę z produktami w oryginalnych opakowaniach wraz z formularzem zwrotu.

Opcje zwrotu:

1) Darmowy:
  • może z niego skorzystać każdy klient,
  • paczkę zwrócisz w dowolnym punkcie UPS Access Point,
  • lista wszystkich punktów dostępna jest tu,
  • etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
2) Płatny, w atrakcyjnej cenie:
  • może z niego skorzystać każdy klient,
  • niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 9,99 zł,
  • kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności; nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!

Zwrot w cenie 9,99 zł zrealizujesz:

  • za pośrednictwem kuriera DPD.
    Kuriera zlecisz automatycznie podczas rejestracji zwrotu online. Nie musisz mieć etykiety, kurier będzie miał ją ze sobą.
  • za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost.
    Zarejestruj zwrot w panelu on-line i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
    ​Kod jest ważny 72 godziny.
  • paczkę zwrócisz w dowolnym urzędzie Poczty Polskiej.
    etykietę zwrotu pobierzesz ze strony po rejestracji zgłoszenia lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia,​ z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),​ etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
3) U innych wybranych przez Ciebie przewoźników: sama decydujesz jaką firmę wybrać.
Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłane za pobraniem (na koszt sklepu)!​

Formularz zwrotu:

  • nie jest wymagany dla zwrotów realizowanych za pomocą formularza online, pod warunkiem, że zwrócisz produkty w oryginalnych opakowaniach,​ jeśli nie masz oryginalnego opakowania, odeślij zwrot wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu.
  • jest niezbędny, jeśli nie możesz dokonać zwrotu online,
    możesz go wydrukować z wiadomości e-mail z informacją o nadaniu Twojej paczki lub skorzystaj z przykładowego formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).​

Adres do zwrotu:

www.renee.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Modyfikacja lub anulowanie zwrotu:

  • zgłoszony zwrot można anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) ​lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów)​,
  • modyfikacje zgłoszenia nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja zwrotu​.

Powiadomienia:

  • otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o zatwierdzeniu zwrotu oraz osobą wiadomość z informacją o zwrocie Twoich należności,
  • tylko w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, oprócz wartości towaru, sklep zwraca również najtańszy dostępny podczas składania zamówienia koszt dostawy. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany​.

Reklamacje:

  • Azagroup S.A. jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeśli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia);
  • Azagroup S.A. odpowiada prawnie, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia doręczenia towaru;
  • klient ma możliwość złożenia reklamacji, jeżeli produkt jest niezgodny z opisem zamieszczonym w sklepie;
  • w przypadku uznanej reklamacji, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. Jeżeli w zamówieniu wybrana została płatność przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać wykonany zwrot.​
  • jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy Ci towar wraz z uzasadnieniem naszej decyzji;
  • polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online – jest to najszybsza forma złożenia reklamacji;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; kieruj się wskazówkami.

Reklamacje - Produkt nowy

  • jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru!
  • polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online – jest to najszybsza forma złożenia reklamacj;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; kieruj się wskazówkami;
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki: info@renee.pl;
  • jeśli chcesz dokonać wymiany wadliwego produktu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Uwagi!

  • jeśli posiadasz oryginalne opakowanie reklamowanego produktu, formularz reklamacyjny jest niepotrzebny;
    w przeciwnym przypadku, wydrukuj formularz, wypełnij go i włóż do pudełka z reklamowanym towarem;
  • jeśli odeślesz produkty na własną rękę, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sklep zwróci Ci również poniesiony koszt;
  • paczka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej;
  • maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł;
  • nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem.

Formularz reklamacyjny:

  • formularz odstąpienia od umowy jest również formularzem reklamacyjnym; możesz go pobierać z wiadomości e-mail  z informacją o nadaniu Twojego zamówienia;
  • na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, który możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
Pamiętaj!

Jeśli zgłaszasz reklamację online i masz oryginalne opakowanie reklamowanego towaru, formularz reklamacji nie jest potrzebny.
W innym przypadku koniecznie musisz go włożyć do paczki, w celu zidentyfikowania reklamowanego towaru.

Adres do odesłania reklamacji:

www.renee.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Reklamowany produkt możesz odesłać w ciągu 30 dni.

Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:

  • klienci zalogowani mogą anulować zgłoszoną reklamacje bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty;
  • wszyscy klienci (zalogowani lub Ci bez konta) mogą anulować zgłoszenie, przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem”;
  • modyfikacja zgłoszenia podlega na anulowaniu i ponownej rejestracji reklamacji.

Dodatkowe uwagi:

  • Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w Centrum Logistycznym​;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep Ci zwróci należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.​

Reklamacje - Produkt używany

  • polecamy skorzystanie z paneli Reklamacji Online – jest to najszybszą formą złożenia reklamacji​;
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub przejdź bezpośrednio z konta klienta; skieruj się wskazówkami;
  • jeśli nie możesz skorzystać z reklamacji online, wyślij e-mail z 2-3 zdjęcia wadliwego towaru na reklamacje@renee.pl
    Opisz wadę i załącz formularz reklamacyjny. Maksymalny rozmiar wiadomości e-mail to 20MB​.
  • wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;
  • w razie problemów lub zapytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Zdjęcia - wskazówki:

  • pojedyncze zdjęcie nie może przekroczyć 5MB;
  • jeśli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości;
  • jeżeli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.

Formularz reklamacyjny:

  • formularz odstąpienia od umowy jest również formularzem reklamacyjnym; możesz go pobierać z wiadomości e-mail z informacją o nadaniu Twojego zamówienia;
  • na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, którego możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.

Modyfikacja lub anulowanie reklamacji zgłoszonych online:

  • klienci zalogowani mogą anulować zgłoszoną reklamacje bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty;
  • wszyscy klienci (zalogowani lub Ci bez konta) mogą anulować zgłoszenie, przechodząc do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem”;
  • modyfikacje zgłoszenia podlega na anulowanie i ponowna rejestracja reklamacji.

Dodatkowe uwagi:

  • Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w Centrum Logistycznym;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep Ci zwróci należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Potrzebujesz więcej informacji?