Wszystkie tematy pomocy

Zamówienie:

W zakładce “Zaloguj się” ”Moje konto” “Zamówienia” możesz sprawdzić bieżące zamówienie oraz te zamówienia, które zostały już zrealizowane.

Możesz anulować swoje zamówienie na jego wczesnym etapie realizacji. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Infolinia czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godz. 8.00-21.00. Opłata za połączenie zgodna z lokalną taryfą operatora. Konsultant poprosi Cię na wstępie o numer zamówienia- w celu przyspieszenia obsługi przygotuj go zanim zadzwonisz.

Do każdego złożonego zamówienia wystawiamy fakturę imienną. Jeżeli chcesz uzyskać fakturę na działalność gospodarczą, przy wypełnieniu formularza “Dane adresowe” zaznacz pole: “Chcę fakturę VAT” a następnie wypełnij wymagane pola.

Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym kliknij przycisk “Zaloguj się” znajdujący się w prawym, górnym rogu strony. Następnie wybierz opcję “Nie mam konta” i wypełnij wymagane dane.

Zakładając konto w naszym sklepie internetowym masz w każdej chwili dostęp do złożonych przez Ciebie zamówień oraz masz możliwość sprawdzenia jak przebiega realizacja bieżącego zamówienia.

Nie martw się, jeśli zapomniałaś/eś hasła do swojego konta. Kliknij w przycisk “Zaloguj się”- wybierz opcję “Zapomniałeś hasła”. Wprowadź swój adres e-mail, następnie naciśnij przycisk “Wyślij”. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z nowym hasłem. Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli nadal będziesz mieć problemy z zalogowaniem.

  1. W naszym sklepie internetowym masz możliwość dokonania płatności za złożone zamówienie poprzez:
    1. przelew tradycyjny
    2. expresowe płatności PAY-U
    3. przy odbiorze u kuriera (za pobraniem)

Na wczesnym etapie realizacji możesz wprowadzić pewne zmiany w swoim zamówieniu. W celu wprowadzenia zmian w swoim zamówieniu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Infolinia czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godz. 8.00-21.00. Opłata za połączenie zgodna z lokalną taryfą operatora. Konsultant poprosi Cię na wstępie o numer zamówienia- w celu przyspieszenia obsługi przygotuj go zanim zadzwonisz.

  1. Zamówienie w naszym sklepie internetowym możesz złożyć na różne sposoby:
    1. poprzez wiadomość e-mail: https://www.renee.pl/contact.html
    2. poprzez wiadomość na czacie
    3. poprzez naszą stronę internetową
    4. za pośrednictwem naszej infolinii: +48 22 113 71 00
  2. Przygotuj poniższe informacje:
    1. dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres oraz kod pocztowy, miasto, numer telefonu odbiorcy)
    2. kod produktu bądź jego nazwę (znajduje się on w szczegółach o produkcie)

Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli będziesz mieć problemy ze złożeniem zamówienia.

Jeżeli posiadasz kod rabatowy możesz go użyć przy złożeniu zamówienia.

Po przejściu do koszyka- poniżej dodanych produktów znajduje się pole na wprowadzenie kodu rabatowego. Wprowadź kod rabatowy a następnie kliknij przycisk “Zatwierdź”. Cena produktów w koszyku ulegnie obniżeniu.

Złóż zamówienie na sumę powyżej 150 zł, a my dostarczymy je całkowicie za darmo na terenie Polski. Co jeśli kwota w Twoim koszyku nie przekracza 150 zł? Pamiętaj, razem opłaca się bardziej! Złóż zamówienie z mamą, siostrą lub przyjaciółką, aby osiągnąć wymaganą kwotę.

Bardzo możliwe, że przekroczyłeś/aś czas na opłacenie zamówienia. W naszym sklepie internetowym masz 7 dni na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienia są automatycznie anulowane. W przypadku, gdy termin 7 dni nie został przekroczony i zamówienie zostało anulowane mógł wystąpić problem z jego realizacją. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

Reklamacje:

Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 22 11 37 100 lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@renee.pl Konsument zobowiązany jest w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres :

Renee Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który był dołączony do przesyłki.

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.

  1. Reklamacja zostanie odrzucona, gdy produkt:
    1. został uszkodzony mechanicznie bądź uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowej konserwacji
    2. był używany niezgodnie z jego przeznaczeniem
    3. naturalnie się zużył
    4. Ponadto:
      części wymienne produktu nie podlegają reklamacji (np. wkładki, sznurówki)

Przed wysłaniem produktu na reklamację prosimy o przesłanie zdjęć wady oraz jej krótkiego opisu na adres: reklamacje@renee.pl- usprawni to proces reklamacji.

Wszystkie produkty w naszym sklepie obejmuje dwuletnia rękojmia na podstawie której możesz dokonać zgłoszenia reklamacyjnego.

Wysyłka i dostawa zamówienia:

Złożone zamówienia wysyłamy do 24h od daty zaksięgowania wpłaty za zamówienie lub daty złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Od momentu przekazania paczki kurierowi, zamówienie powinno dotrzeć do Państwa w ciągu 24 godzin. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem i odbiorcą lub z powodu przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej.

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu zamówienia wybierz dostawę kurierem DPD i płatność poprzez PAYU bądź przy odbiorze. Czas realizacji i takiej wysyłki wynosi około 2-3 robocze.

Jeżeli twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane masz możliwość zmiany adresu dostawy. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Możesz śledzić swoje zamówienie! W momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane kurierowi otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z numerem przesyłki, dzięki któremu dowiesz się gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Zależnie od wybranej formy wysyłki wejdź na stronę przewoźnika i w zakładce “Śledzenie przesyłek” wpisz numer przesyłki, który otrzymałeś w wiadomości.

Uwaga! Funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu. Aby link do strony śledzenia przesyłek zaczął działać zazwyczaj musi minąć około 24 godzin.

Jeżeli wybrałaś/eś formę płatności PAYU to po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany do płatności. W przypadku przelewu tradycyjnego na stronie wyświetlone zostaną dane do wpłaty. Dane do przelewu otrzymasz również w wiadomości e-mail oraz SMS.

Na wpłatę należności za zamówienie masz 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

  1. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem:
    1. Kuriera DPD
    2. Poczty Polskiej
    3. Paczkomatów Inpost

Aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.

PARTNERZY LOGISTYCZNI FORMA PŁATNOŚCI KOSZTY DOSTAWY CZAS DOSTAWY
POCZTA POLSKA PRZELEW 12,00 zł 48 GODZIN
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 12,00 zł 48 GODZIN
ZA POBRANIEM 17,00 zł 48 GODZIN
DPD PRZELEW TRADYCYJNY 13,00 zł 24 GODZINY
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 13,00 zł 24 GODZINY
ZA POBRANIEM 19,00 zł 24 GODZINY
PACZKOMATY PRZELEW 12,00 zł 24 GODZINY
EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 12,00 zł 24 GODZINY

W momencie, gdy paczka nie została doręczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności odbiorcy przesyłka nie zostanie od razu zwrócona do nas. Kurier podejmie łącznie 3 próby doręczenia. Po trzech próbach przesyłka znajdzie się w lokalnym magazynie przewoźnika skąd zostanie do nas odesłana. W przypadku, gdy minęło więcej dni od otrzymania informacji o wysyłce prosimy sprawdzić “Śledzenie paczki” na stronie przewoźnika i zgłosić problem do naszego Biura Obsługi Klienta.

Pozostałe:

  1. Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnych informacji o produkcie, skontaktuj się z nami, a my postaramy się pomóc.
    1. poprzez wiadomość e-mail: https://www.renee.pl/contact.html
    2. poprzez wiadomość na czacie
    3. za pomocą naszej infolinii: +48 22 113 71 00

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyłączenia wybranej usługi.

Dodanie towaru do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Aby w pełni zarezerwować dany produkt należy złożyć zamówienie.

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową, dlatego też nie ma możliwości wcześniejszego przymierzenia obuwia. Jeżeli masz wątpliwości co do doboru rozmiaru sprawdź opinie o wybranym produkcie. Po przejściu na stronę produktu przejdź na sam dół, gdzie znajdziesz opinie naszych klientów.

Otrzymasz je od nas całkowicie za darmo. Wszystkie zamówienia są pakowane w sposób indywidualny, aby docenić to, że wybrałaś/eś nasz sklep.

Możesz zapisać się do newslettera poprzez podanie swojego adresu mailowego i zatwierdzenie przyciskiem “ZAPISZ SIĘ” bądź przy złożeniu zamówienia- zaznacz pole “Poinformuj mnie o nowościach i promocjach”.