faq

#

W zakładce “Zaloguj się” -> ”Moje konto” -> “Zamówienia” możesz sprawdzić bieżące zamówienie oraz te zamówienia, które zostały już zrealizowane.

Możesz anulować swoje zamówienie na jego wczesnym etapie realizacji. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00, . W sobotę i niedzielę infolinia już jest nieczynna. Opłata za połączenie zgodna z lokalną taryfą operatora. Konsultant poprosi Cię na wstępie o numer zamówienia- w celu przyspieszenia obsługi przygotuj go zanim zadzwonisz.

Do każdego złożonego zamówienia wystawiamy fakturę imienną. Jeżeli chcesz uzyskać fakturę na działalność gospodarczą, przy wypełnieniu formularza “Dane adresowe” zaznacz pole: “Chcę fakturę VAT” a następnie wypełnij wymagane pola.

Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym kliknij przycisk “Zaloguj się” znajdujący się w prawym, górnym rogu strony. Następnie wybierz opcję “Nie mam konta” i wypełnij wymagane dane.

Zakładając konto w naszym sklepie internetowym masz w każdej chwili dostęp do złożonych przez Ciebie zamówień oraz masz możliwość sprawdzenia jak przebiega realizacja bieżącego zamówienia.

Nie martw się, jeśli zapomniałaś/eś hasła do swojego konta. Kliknij w przycisk “Zaloguj się”- wybierz opcję “Zapomniałeś hasła”. Wprowadź swój adres e-mail, następnie naciśnij przycisk “Wyślij”. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z nowym hasłem. Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli nadal będziesz mieć problemy z zalogowaniem.

  • W naszym sklepie internetowym masz możliwość dokonania płatności za złożone zamówienie poprzez:
    1. expresowe płatności PAY-U
    2. przy odbiorze u kuriera
    3. Twisto (kup teraz, zapłać później)

Na wczesnym etapie realizacji możesz wprowadzić pewne zmiany w swoim zamówieniu. W celu wprowadzenia zmian w swoim zamówieniu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00. W sobotę i niedzielę infolinia już jest nieczynna. Opłata za połączenie zgodna z lokalną taryfą operatora. Konsultant poprosi Cię na wstępie o numer zamówienia- w celu przyspieszenia obsługi przygotuj go zanim zadzwonisz.

  • Zamówienie w naszym sklepie internetowym możesz złożyć na różne sposoby:
    1. poprzez wiadomość e-mail: https://www.renee.pl/contact.html
    2. poprzez wiadomość na czacie
    3. poprzez naszą stronę internetową
    4. za pośrednictwem naszej infolinii: +48 22 113 71 00
  • Przygotuj poniższe informacje:
    1. dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres oraz kod pocztowy, miasto, numer telefonu odbiorcy)
    2. kod produktu bądź jego nazwę (znajduje się on w szczegółach o produkcie)

Nie wahaj się skontaktować z nami, jeśli będziesz mieć problemy ze złożeniem zamówienia.

Jeżeli posiadasz kod rabatowy możesz go użyć przy złożeniu zamówienia.

Po przejściu do koszyka- poniżej dodanych produktów znajduje się pole na wprowadzenie kodu rabatowego. Wprowadź kod rabatowy a następnie kliknij przycisk “Zatwierdź”. Cena produktów w koszyku ulegnie obniżeniu.

Złóż zamówienie na sumę powyżej 200 zł*, a my dostarczymy je całkowicie za darmo na terenie Polski. Co jeśli kwota w Twoim koszyku nie przekracza 200 zł? Pamiętaj, razem opłaca się bardziej! Złóż zamówienie z mamą, siostrą lub przyjaciółką, aby osiągnąć wymaganą kwotę.

* nie dotyczy płatności przy odbiorze

Bardzo możliwe, że przekroczyłeś/aś czas na opłacenie zamówienia. W naszym sklepie internetowym masz 7 dni na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienia są automatycznie anulowane. W przypadku, gdy termin 7 dni nie został przekroczony i zamówienie zostało anulowane mógł wystąpić problem z jego realizacją. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 22 11 37 100 lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@renee.pl Konsument zobowiązany jest w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres :

Renee Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który był dołączony do przesyłki.

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.

  • Reklamacja zostanie odrzucona, gdy produkt:
    1. został uszkodzony mechanicznie bądź uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowej konserwacji
    2. był używany niezgodnie z jego przeznaczeniem
    3. naturalnie się zużył
    4. Ponadto:
      części wymienne produktu nie podlegają reklamacji (np. wkładki, sznurówki)

Przed wysłaniem produktu na reklamację prosimy o przesłanie zdjęć wady oraz jej krótkiego opisu na adres: reklamacje@renee.pl- usprawni to proces reklamacji.

Wszystkie produkty w naszym sklepie obejmuje dwuletnia rękojmia na podstawie której możesz dokonać zgłoszenia reklamacyjnego.

Złożone zamówienia wysyłamy do 24h od daty zaksięgowania wpłaty za zamówienie lub daty złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. Od momentu przekazania paczki kurierowi, zamówienie powinno dotrzeć do Państwa w ciągu 24 godzin. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem i odbiorcą lub z powodu przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej.

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu zamówienia wybierz dostawę kurierem DPD i płatność poprzez PAYU bądź przy odbiorze. Czas realizacji i takiej wysyłki wynosi około 2-3 robocze.

Jeżeli twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane masz możliwość zmiany adresu dostawy. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Możesz śledzić swoje zamówienie! W momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane kurierowi otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z numerem przesyłki, dzięki któremu dowiesz się gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Zależnie od wybranej formy wysyłki wejdź na stronę przewoźnika i w zakładce “Śledzenie przesyłek” wpisz numer przesyłki, który otrzymałeś w wiadomości.

Uwaga! Funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu. Aby link do strony śledzenia przesyłek zaczął działać zazwyczaj musi minąć około 24 godzin.

Jeżeli wybrałaś/eś formę płatności PAYU to po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany do płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Twoje zamówienie zostanie złożone od razu po kliknięciu przycisku POTWIERDŹ I ZAPŁAĆ.

Na wpłatę należności za zamówienie masz 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.

Więcej informacji na temat metod i kosztów wysyłki znajdziesz tutaj

W momencie, gdy paczka nie została doręczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności odbiorcy przesyłka nie zostanie od razu zwrócona do nas. Kurier podejmie łącznie 3 próby doręczenia. Po trzech próbach przesyłka znajdzie się w lokalnym magazynie przewoźnika skąd zostanie do nas odesłana. W przypadku, gdy minęło więcej dni od otrzymania informacji o wysyłce prosimy sprawdzić “Śledzenie paczki” na stronie przewoźnika i zgłosić problem do naszego Biura Obsługi Klienta.

  • Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnych informacji o produkcie, skontaktuj się z nami, a my postaramy się pomóc.
Jak dobrać prawidłowy rozmiar buta?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyłączenia wybranej usługi.

Dodanie towaru do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Aby w pełni zarezerwować dany produkt należy złożyć zamówienie.

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową, dlatego też nie ma możliwości wcześniejszego przymierzenia obuwia. Jeżeli masz wątpliwości co do doboru rozmiaru sprawdź opinie o wybranym produkcie. Po przejściu na stronę produktu przejdź na sam dół, gdzie znajdziesz opinie naszych klientów.

Możesz zapisać się do newslettera poprzez podanie swojego adresu mailowego i zatwierdzenie przyciskiem “ZAPISZ SIĘ” bądź przy złożeniu zamówienia- zaznacz pole “Poinformuj mnie o nowościach i promocjach”.