W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 113 71 00, w wiadomości mailowej (info@renee.pl) lub poprzez chat dostępny na stronie.
W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy, byś wybrała odpowiedni rozmiar produktu, a następnie kliknęła "dodaj do koszyka" (podczas zakupu sugeruj się dołączoną tabelą rozmiarów). Aby przejść do dalszej realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy". Po zatwierdzeniu cena ulegnie obniżeniu.
Po kliknięciu "przejdź do kasy" uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (jeśli posiadasz konto, zaloguj się, a dane zostaną wprowadzone automatycznie).
Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy. Po zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole "potwierdź i zapłać".
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Twoją paczkę przygotujemy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy zależny jest od wybranej przez Ciebie metody płatności i dostawy:
- Poczta Polska - od 1 do 3 dni roboczych
- DPD - od 1 do 2 dni roboczych
- UPS - od 1 do 2 dni roboczych
- Paczkomaty Inpost - od 1 do 2 dni roboczych
Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Jak mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:
- PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie)
- PayPo, czyli "kup teraz, zapłać później" (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS PayPo).
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Ile maksymalnie produktów mogę dodać do koszyka?
Jednorazowo możesz zamówić 10 produktów.
Co należy zrobić, jeśli produkt z mojej listy życzeń lub z koszyka jest już wyprzedany?
Jeśli ktoś Cię uprzedził z zakupem, skorzystaj z opcji „powiadom o dostępności”.
Aby włączyć tę opcję, naciśnij przycisk "wybierz rozmiar" i kliknij rozmiar, który potrzebujesz. Po kliknięciu wyświetli Ci się okienko do wpisania adresu e-mail.
Jak mogę się upewnić, że udało mi się złożyć zamówienie?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mailowe potwierdzenie. Jeśli masz konto w naszym sklepie, zamówienie będzie widoczne w zakładce "Moje konto -> Moje zamówienia".
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Tak, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu oraz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Co zrobić, jeżeli nie naliczył mi się kod rabatowy?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, zaraz po zakończeniu transakcji. Nasi konsultanci naliczą rabat do zamówienia.
Co zrobić, jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem lub przyjmą zamówienie telefonicznie.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ważne, abyś znała numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Jak szybko otrzymam zwrot za anulowane (i zapłacone) zamówienie?
Należność za anulowane zamówienie zostanie zwrócona maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot pieniędzy otrzymasz na to samo konto, z którego wcześniej dokonałaś płatności.
W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo (gdy nie zostało jeszcze opłacone) otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zaktualizowaniu salda.
W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym prosimy o podanie danych do zwrotu środków. Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku
Jaki status ma moje zamówienie i kiedy je otrzymam?
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia". Jeśli złożyłaś zamówienie bez logowania, pamiętaj o wiadomości mailowych, które informują o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajdziesz ikonę "śledź zamówienie", umożliwi Ci ona sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki. Pamiętaj, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od daty przekazania paczki.
Jak sprawdzić numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz:
- w wiadomości e-mail wysłanej zaraz po złożeniu zamówienia;
- na fakturze, którą otrzymujesz jako załącznik do wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki;
- po zalogowaniu się na stronie w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia".
- w opisie transakcji z PayU.
Czy mogę prosić o korektę faktury?
Podczas składania zamówienia bardzo prosimy o rzetelne wypełnianie danych do faktury VAT. Po wysłaniu zamówienia korekta danych nie będzie już możliwa.
Kiedy dostanę fakturę dla swojego zamówienia?
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Gdzie mogę sprawdzać historię moich zamówień?
Historia zamówień jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowniczek. Zachęcamy do założenia konta! ;) Historię możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto-> Moje Zamówienia" lub w aplikacji w głównym menu -> Moje Zamówienie.
Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?
Zamówienia realizujemy tylko na terenie kraju.
Czy mogę dokonać zakupu w siedzibie firmy?
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż on-line.
Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupów?
Zamówienie możesz złożyć również jako gość, ale zachęcamy do założenia konta. Będziesz miała dostęp do wielu funkcjonalności m.in. historii zamówień oraz możliwości samodzielnego wygenerowania e-zwrotu.
Czy jest możliwość zarezerwowania produktu?
Nie ma możliwości rezerwacji produktów.
PayPo to metoda płatności oferowana przez sklep Renee.pl, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni.
Zamówienia przekazywane są do realizacji po tym, jak weryfikacja danych klienta, które podał, podczas składania zamówienia przebiegnie pomyślnie. Po złożonym zamówieniu wpłaty będzie można dokonać w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.
Podczas realizacji płatności konieczne jest podanie numeru PESEL. Następnie po pozytywnej weryfikacji płatności, którą należy zatwierdzić kodem z SMS, PayPo zapłaci za zamówienie. Weryfikacja może potrwać kilka sekund. Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo.
Jakie korzyści przynosi PayPo?
Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz dokonać zwrotu, po prostu odsyłasz produkty do Renee.pl. Transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów. Kupując z PayPo, nie musisz martwić się, że ominie Cię atrakcyjna promocja na stronie. Wybierając PayPo, korzystasz dziś, a z zakupów rozliczasz się w ciągu 30 dni. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. Z PayPo przez pierwsze 30 dni nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat. Pamiętaj, że czas na spłatę zamówienia możesz wydłużyć, decydując się na 4 dogodne raty. Informacje na temat oprocentowania raty znajdziesz w projekcie przygotowanej umowy przed finalizacją płatności.
Jak mogę sprawdzić, czy transkacja PayPo została zaakceptowana?
Informacje o zaakceptowaniu transakcji, wyświetlane są podczas przetwarzania płatności. W trakcie realizacji zakupów z PayPo klient otrzymuje SMS z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać i zatwierdzić. Po zakończeniu płatności PayPo wysyła na skrzynkę mailową podaną przez klienta wiadomość mailową zawierającą dostęp do salda w serwisie, na którego spłatę przysługuje 30 dni od daty zakupu. Brak otrzymania od PayPo powyższych informacji oznacza, że transakcja została odrzucona i w tym przypadku prosimy zweryfikować poprawność podanych danych i spróbować ponownie złożyć zamówienie.
Powody braku akceptacji transkacji PayPo, dlaczego płatnośc została odrzucona?
Powody braku akceptacji płatności PayPo bywają różne, do najczęstszych z nich należą:
- błędnie podane dane adresowe
- zbyt duża kwota zamówienia
- nierozliczone wcześniejsze transakcje w PayPo
Wszystkie komunikaty o braku zatwierdzenia transkacji powinny zostać wyświetlone podczas realizacji płatności. Jeśli klient natrafi na taką wiadomość ze strony serwisu PayPo, sugerujemy w pierwszej kolejności zweryfikować poprawność wpisanych danych. Jeśli dane są poprawne, należy spróbować dokonać zakupu z mniejszą kwotą oraz sprawdzić, czy wszystkie dotychczasowe transakcje w PayPo zostały uregulowane. Zachęcamy także do wyboru innych dostępnych metod płatności. Szczegółowe informacje, na temat powodu odrzucenia transakcji można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta PayPo, korzystając z wybranego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy:
https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl
Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie złożone z płatnością PayPo?
Zmian w zamówieniu tak jak w przypadku pozostałych metod płatności można dokonać tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK) Renee, korzystając z dogodnych opcji kontaktu:
Formularz kontaktowy:
https://www.renee.pl/contact
Telefonicznie: +48 22 113 71 00
Mailowo: info@renee.pl
Czat na stronie.
Prosimy o kontakt, a nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też preferencji produktu.
Jak opłacic zamówienie z PayPo?
PayPo umożliwia klientom spłatę transakcji poprzez szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Dane do przelewu wysyłane są w mailu od PayPo, potwierdzającym o złożenie zamówienia. PayPO udostępnia także panel klienta, do którego logowanie nie jest wymagane, ale warto z niego korzystać. Panel daje możliwość wglądu do wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności po terminie odroczenia na 4 dogodne raty ze szczegółowymi informacjami o wysokości rat.
- spłatę transakcji poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.
Co zrobić jeśli kod aktywacyjny nie został wysłany przez PayPo?
Niestety PayPo nie wysyła ponownie kodów potwierdzających zamówienie, dlatego w tym przypadku należy ponownie złożyć zamówienie, korzystając z zachowanego w przeglądarce koszyka. Podczas ponownego składania, koniecznie trzeba upewnić się, że podany numer komórkowy jest poprawny.
Jeśli problem nadal występuje, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PayPo, korzystając z wybranego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy:
https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl
Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.
Jak anulować zamówienie z PayPo?
Podobnie jak w przypadku zmiany zamówienia, żeby anulować zamówienie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) Renee, korzystając z dogodnych opcji kontaktu:
Formularz kontaktowy:
https://www.renee.pl/contact
Telefonicznie: +48 22 113 71 00
Mailowo: info@renee.pl
Czat na stronie.
Podczas kontaktu należy wskazać numer zamówienia do anulowania.
Jak zwrócić zakupione produkty z PayPo?
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Aby tego dokonać, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu zamieszczoną pod linkiem:
https://www.renee.pl/order-returns/authorize
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, saldo w PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów.
W przypadku opłaconego zamówienia serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni kalendarzowych. Po rozliczeniu zwrotu PayPo wyśle stosowane powiadomienie z podsumowaniem zwrotu.
Sklep Renee.pl nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych opcją kurierską z płatnością przy odbiorze, jak również nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami
Jak mogę zareklamować swoje zamówienie z PayPo?
Reklamacja zamówienia z płatnością PayPo odbywa się w ten sam sposób jak w przypadku pozostałych sposobów płatności. Wszystkie szczegóły jak zareklamować produkt dostępne są pod linkiem:
https://www.renee.pl/order-returns/authorize
Jak wymienić produkty zakupione przez PayPo?
Czy dostanę informacje o zbliżającym się terminie opłaty transkacji w PayPo?
PayPo informuje o zbliżającym się terminie spłaty transakcji poprzez e-mail oraz SMS na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu klienta PayPo.
Co w przypadku, gdy minie 30 dni na terminową spłatę transkacji?
Po upływie 30 dni na opłacenie zamówienia kwota zamówienia zostaje automatycznie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać płatności za ratę lub spłacić całość zamówienia.
Jakie sa dane kontaktowe do PayPo?
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PayPo jest możliwy poprzez wybór dostępnego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy:
https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl
Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.
Jakie są metody płatności?
Zamówienie możesz opłacić na kilka sposobów:
- Płatność poprzez serwis PayU (szybkie elektroniczne przelewy, Blik, karta płatnicza);
- Płatność przy odbiorze paczki;
- Płatność PayPo - Kup teraz, zapłać później.
Jaki jest czas na dokonanie płatności?
Czas na płatność zależny jest od wybranego przez Ciebie sposobu płatności:
- PayU, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo.
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, pamiętaj, że rezerwacja na wybrane przez Ciebie produkty nie jest składana. Masz możliwość ponowienia zamówienia, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu, z którego aktualnie korzystasz.
- PayPo, Twoje zamówienie od razu opłacane jest przez PayPo po pozytywnej weryfikacji danych, a Ty masz możliwość dokonania płatności w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dane do wpłaty serwis PayPo wyślę do Ciebie w wiadomości mailowej po złożonym zamówieniu
Na jakie konto powinnam wykonać przelew?
Jeśli zamówiłaś produkty za pośrednictwem opcji PayPo, wysyłana jest do Ciebie wiadomość mailowa potwierdzająca zamówienie z linkiem do salda, w którym widnieje numer konta do płatności.
Gdy wybrałaś płatność przez PayU, może dokonać opłaty, korzystając z szybkich przelewów elektronicznych, płatności kartą lub blikiem. Dane generowane są automatycznie, po złożeniu zamówienia, zostaniesz przekierowana do płatności PayU w celu realizacji płatności.
Gdzie mogę znaleźć link do płatności?
Nie wysyłamy linku do płatności PayU. Podczas finalizacji zamówienia, zostaniesz automatycznie przekierowana do systemu PayU, w celu zapłaty za Twoje zamówienie. Jeśli Twoja płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić Ci ponowienie zamówienia, zachowamy Twój koszyk do momentu zamknięcia przez Ciebie przeglądarki, z której korzystasz. Przechodząc do koszyka, będziesz mogła złożyć zamówienie na nowo lub dokonać wyboru innej metody płatności.
Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze?
W przypadku skorzystania z firmy kurierskiej DPD możesz zapłacić kartą przy odbiorze Twojego zamówienia, jednak pamiętaj, że nie wszyscy kurierzy mają przy sobie terminal płatniczy.
Co robić, jeżeli nastąpił problem podczas dokonania płatności?
W przypadku problemu z dokonaniem płatności prosimy, byś ponownie złożyła zamówienie. Wybrane przez Ciebie produkty będą czekały w koszyku. W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 71 00, emailowo na adres info@renee.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Czy otrzymam paragon/fakturę za zamówienie? Kiedy?
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Czy Państwa sklep wystawia fakturę na firmę?
Tak. Jeśli chcesz ją otrzymać, podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Wyświetlą Ci się dodatkowe pola do uzupełnienia. Pamiętaj, by podać NIP oraz pełne dane wraz z nazwą firmy.
Jakie są formy, terminy i koszty dostawy?
Jakie są warunki darmowej dostawy?
Regularnie sklep oferuje promocje na darmową dostawę bez progu minimalnego dla wybranych przewoźników.
Wszystkie informacje na temat kosztów dostawy można odnaleźć na stronie
https://www.renee.pl/shipment.
Czy wysyłacie produkty za granicę?
Zamówienia są realizowane tylko na terenie kraju.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Prowadzimy sprzedaż tylko on-line.
Jaka jest maksymalna ilość produktów w paczce?
Jednorazowo możesz zamówić maksymalnie 10 produktów.
Czy mogę wprowadzić zmiany adresowe dotyczące zamówienia?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Jak mogę sprawdzić termin doręczenia wysłanej przesyłki?
Termin doręczenia możesz na bieżąco sprawdzić na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową wraz z linkiem do jej śledzenia, dzięki temu będziesz mieć możliwość sprawdzenia, kiedy jest planowana dostawa.
Czy można przyśpieszyć dostawę?
Nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, ponieważ cały proces jest zautomatyzowany i zamówienia są realizowane w kolejności chronologicznej. Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności i dostawy.
Czy istnieje możliwość doręczenia w weekend bądź na konkretną godzinę?
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty. Kurierzy posiadają określone godziny pracy. Jeśli zależy Ci na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultuj godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne, z tym że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzinę. Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach jesteś dostępna pod wskazanym adresem.
Jak mogę sprawdzić status mojej wysyłki?
Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie". Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po zarejestrowaniu jej w firmie kurierskiej.
Dlaczego nie mam informacji w śledzeniu przesyłki?
Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasz Centrum Logistyczne.
Jak mogę sprawdzić numer nadania przesyłki?
W momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane kurierowi, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z numerem przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Zależnie od wybranej formy wysyłki wejdź na stronę przewoźnika i w zakładce “Śledzenie przesyłek” wpisz numer przesyłki, który otrzymałaś w wiadomości. Uwaga! Funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu. Aby link do strony śledzenia przesyłek zaczął działać, zazwyczaj musi minąć około 24 godzin.
Czy kurier się ze mną skontaktuje?
Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją o planowany doręczeniu. Dla zamówień z odbiorem w punkcie otrzymasz powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.
Co zrobić, jeżeli nie było mnie w domu podczas próby doręczenia paczki?
W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Jeśli nie możesz odebrać przesyłki, kurier zostawi ją w najbliższym punkcie odbioru, gdzie będzie czekała na odbiór przez 10 dni. Po upływie tego czasu przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu. Jeżeli chcesz, aby kurier ponownie dostarczył paczkę, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. My przekażemy UPS Twoją prośbę, a kurier ponowi próbę doręczenia.
W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.
Czy adres na rachunku może różnić się od adresu dostawy?
Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia.
W przypadku wyboru odbioru w punkcie adres różni się od adresu podanego podczas składania zamówienia.
Podobnie jest w paczkomacie, z tym że adres dostawy nie jest uwzględniany na fakturze.
Jak mogę dokonać wymiany?
Darmowa i bezgotówkowa wymiana jest dostępna wyłącznie dla klientów posiadających konto w sklepie.
Produkty możesz wymienić w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Wymianie podlega jedynie rozmiar produktu. Każdy produkt możesz wymienić tylko jeden raz.
Aby skorzystać z wymiany, zaloguj się na swoje konto. Przejdź do wybranego zamówienia, zaznacz produkt, który chcesz wymienić i kliknij opcję wymiana. W kolejnym kroku wybierz odpowiedni rozmiar i zweryfikuj poprawność adresu, z którego kurier ma odebrać paczkę.
Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.
Nie musisz drukować listu przewozowego. Kurier DPD przywiezie ze sobą niezbędne dokumenty. Paczka odbierana jest zazwyczaj kolejnego dnia roboczego, otrzymasz SMS oraz e-mail z planowaną datą odbioru.
Nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez pracowników magazynu. Cały proces trwa zazwyczaj 5 dni roboczych. Poinformujemy Cię o zarejestrowaniu paczki zwrotnej oraz o wysłaniu produktu poprzez e-mail oraz SMS.Status wymiany możesz również sprawdzić na koncie klienta.
Nie zwlekaj z odesłaniem zwrotu. Rezerwacja wymiany zostanie anulowana, jeśli w ciągu 7 dni zwrócony produkt nie zostanie odnotowany w systemie.
Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, możesz zrealizować wymianę na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia.
Czy mogę wymienić część kompletu?
Nie. Wymianie podlega tylko cały komplet.
W jaki sposób mogę wymienić uszkodzony produkt otrzymany w zamówieniu?
W takim przypadku oferujemy bezpłatna i bezgotówkową wymianę.
Jeżeli posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jak typ zgłoszenia wybierz opcję "Wymiana".
Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktów.
Czy mogę wymienić towar zakupiony w promocji, tak aby jego cena pozostała bez zmian?
Jak najbardziej. Jeżeli posiadasz konto w sklepie, wymiany dokonasz poprzez formularz online.
Jeżeli nie masz i nie chcesz zakładać konta, wymiany pomoże Ci dokonać Biuro Obsługi Klienta. Wymiana będzie polegała na zwrocie i złożeniu nowego zamówienia.
Ile produktów mogę wymienić?
Wymienić można dowolną ilość produktów z zamówienia. Każdy produkt można wymienić tylko raz.
Czy ponoszę koszt wymiany?
Wymiana jest całkowicie bezpłatna. Wszystkie koszty związane z odebraniem produktu i wysłaniem nowego ponosi sklep Renee.
Dlaczego wymianie nie podlega kolor produktu?
Wymiana bezgotówkowa jest możliwa wyłącznie przy zachowaniu tego samego modelu oraz koloru. Jeżeli chcesz wymienić produkt na inny model albo kolor, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Jak długo trzeba czekać na wymieniony produkt?
Czas oczekiwania to zazwyczaj 5 dni roboczych. Nowy produkt zostaje wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez pracowników magazynu.
Poinformujemy Cię o zarejestrowaniu paczki zwrotnej oraz o wysłaniu nowego produktu poprzez e-mail oraz SMS. Status wymiany możesz również sprawdzić na koncie klienta.
Dlaczego nie widzę zamówienia na koncie klienta?
Na koncie klienta zobaczysz wyłącznie zamówienia, które zostały złożone przez zalogowanego użytkownika. Jeżeli zamówienie nie jest widoczne, oznacza to, że zostało złożone bez logowania.
Produkt jest obecnie tańszy, czy otrzymam zwrot różnicy?
Wymiana realizowana jest bezgotówkowo.Cena produktu w nowym zamówieniu zostanie zachowana. Jeżeli interesuje Cię otrzymanie produktu w nowej, niższej cenie konieczne będzie dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Czy ponoszę koszt wymiany?
Wymiana jest całkowicie bezpłatna. Wszystkie koszty związane z odebraniem produktu i wysłaniem nowego ponosi sklep Renee.
Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej, pod linkiem:
https://www.renee.pl/order-returns/authorize
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.
Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.
Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
W przypadku płatności PayU zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana.
Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.
Jeśli zapłaciłaś za paczkę przy jej odbiorze, koniecznie podaj numer konta bankowego oraz Twoje dane.
Ile produktów mogę zwrócić?
Ilość produktów na zwrot jest dowolna, możesz zaznaczyć towary, które chcesz odesłać podczas rejestracji zwrotu online.
Nie musisz podawać nam powodu, jednak pomoże to polepszyć jakość oferowanych produktów.
Jakie są warunki darmowego zwrotu?
Każda klientka sklepu, która należy do Renee Girls Club i posiada status Queen, może zwrócić towar bezpłatnie w punktach UPS Access Point. Z darmowego zwrotu można skorzystać 1 raz do każdego zrealizowanego zamówienia.
Po zarejestrowaniu zwrotu online etykietę darmowego zwrotu możesz pobrać bezpośrednio na stronie. Otrzymasz ją również w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.
Jeśli nie możesz zwrócić online, poproś o etykietę Biuro Obsługi Klienta.
Kto ponosi koszt odesłania paczki ze zwrotem?
Opcje zwrotu:
1) Darmowy:
-może z niego skorzystać każdy należący do Renee Girls Club, posiadający status Queen,
-paczkę zwrócisz w dowolnym punkcie UPS Access Point,
-etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
2) Płatny, w atrakcyjnej cenie:
-może z niego skorzystać każdy klient,
-niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 12,99 zł,
-kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności; nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!
Zwrot w cenie 12,99 zł zrealizujesz:
a) za pośrednictwem kuriera DPD.
Kuriera zlecisz automatycznie podczas rejestracji zwrotu online. Nie musisz mieć etykiety, kurier będzie miał ją ze sobą.
b) za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost.
Zarejestruj zwrot w panelu on-line i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
Kod jest ważny 72 godziny.
c) w dowolnym urzędzie Poczty Polskiej,
-etykietę zwrotu pobierzesz ze strony po rejestracji zgłoszenia lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia,
-z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
-etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
3) U innych wybranych przez Ciebie przewoźników: sama decydujesz jaką firmę wybrać.
Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłane za pobraniem (na koszt sklepu)!
Czy mogę zwrócić paczkę za pobraniem (na koszt sklepu)?
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
Czy mogę zwrócić produkt bez oryginalnego pudełka?
W wyjątkowych sytuacjach możesz dokonać zwrotu produktu bez oryginalnego pudełka. Prosimy, o to byś jednak umieściła odpowiednią adnotację na formularzu zwrotu (koniecznie włóż go do paczki).
Pudełko zastępcze musi być pozbawione wszelkiego rodzaju kodów i symboli, szczególnie jeśli pochodzi ono od innego produktu ze sklepu Renee.pl.
Na jaki adres mam odesłać paczkę ze zwrotem?
Zwracany towar musisz przesłać na adres:
Renee.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Czy mogę zwrócić produkty w punkcie odbioru np. Żabka?
Paczki w ramach zwrotu przez Pocztę Polską przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych lub w filiach urzędu.
Agencje pocztowe oraz punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują takich paczek.
Czy mogę zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce?
Możesz zwrócić kilka zamówień w jednej przesyłce. Ważne, aby każdy ze zwrotów został zarejestrowany online. Tylko raz wybierz właściwą formę odesłania, a przy pozostałych zgłoszenia wybierz opcję "inny, we własnym zakresie". Wtedy, skorzystasz tylko z jednego listu przewozowego bądź kodu. Do środka przesyłki zwrotnej umieścić produkty w oryginalnych pudełkach. Jeśli nie skorzystasz ze zwrotu online, pamiętaj, aby do paczki ze zwróconymi produktami włożyć wypełnione formularze zwrotu z każdego zamówienia, w celu zidentyfikowania i poprawnego rozliczenia odesłanych produktów.
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki.
Czy mogę zwrócić produkt po terminie?
Sklep Renee.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.
Jak wygenerować etykietę darmowego zwrotu?
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać klientki, które należą do renee Girls Club i posiadają status Queen.
Gotową etykietę darmowego zwrotu otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu online na stronie
https://www.renee.pl/order-returns/authorize oraz pobierzesz z wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.
W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), nasi konsultanci z miłą chęcią wygenerują dla Ciebie list przewozowy do darmowego zwrotu.
Co zrobić, jeżeli mam problem z nadaniem paczki zwrotnej na Poczcie Polskiej?
W tej sytuacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), bezpośrednio z placówki pocztowej.
Nasi konsultanci zweryfikują, na czym polega problem i postarają się pomóc w jego rozwiązaniu.
Prosimy pamiętać, aby w żadnym wypadku nie wysyłać paczki na koszt odbiorcy.
Jak mogę wypełnić formularz zwrotu?
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają.
Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.
Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu.
W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.
Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia).
Odszukaj produkt na formularzu i zaznacz krzyżykiem powód zwrotu (podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże nam polepszyć jakość oferowanych produktów). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie). Na koniec prosimy o czytelny podpis dokumentu oraz dołączenie go do środka przesyłki zwrotnej.
Zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam numer konta, z którego wykonywałaś płatność; wyjątkiem jest płatności przy odbiorze, gdzie konieczne musisz podać numeru konta na formularzu.
W przypadku zamówień z PayPo formularz nie zawiera miejsca do podania numeru konta - PayPo rozlicza Twoje zwroty zawsze na ten sam rachunek, z którego opłaciłaś swoje zamówienie.
Gdzie znajdę formularz zwrotu (zgubiony, zniszczony)?
Formularz zwrotu możesz pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie nadania paczki z zamówieniem).
Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie).
Pamiętaj: formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, pod warunkiem, że posiadasz oryginalne opakowania towaru.
Nie umieściłam formularza zwrotu w przesyłce, co teraz?
Formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, pod warunkiem, że posiadasz oryginalne opakowania towaru.
Jeśli zwrot nie został zgłoszony online, a Ty zapomnisz umieścić dokumentu zwrotu w przesyłce, wypełnij go i prześlij w formie zdjęcia lub skanu w formacie PDF na adres info@renee.pl
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, iż formularz nie został dołączony do paczki zwrotnej.
Dlaczego formularz zwrotu nie został wysłany wraz z zamówieniem?
Z troski o dobro środowiska, podjęliśmy decyzję o ograniczeniu zużycia papieru.
Do każdego zamówienia wysyłamy formularz odstąpienia od umowy jako załącznik do wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania paczki.
Jeśli posiadasz konto klienta, formularz możesz pobrać bezpośrednio z konta (jest dostępny w szczegółach zamówienia).
W razie potrzeby przykładowy formularz znajdziesz również na naszej stronie (można go wydrukować lub przepisać ręcznie).
Jak mogę sprawdzić status zwrotu?
Jeśli posiadasz konto Renee, możesz w łatwy sposób zweryfikować status zwrotu w zakładce "Moje zwroty".
Dodatkowo każdy klient otrzyma od nas wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym.
O zleceniu przelewu za zwrot, poinformujemy Cię poprzez wiadomość e-mail.
Dodatkowo status przesyłki zwrotnej możesz sprawdzić samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, wpisując numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Przelew zwrotny realizowany jest w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy. Nadawcą przelewu jest Azagroup S.A.
W jakiej formie otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli opłacałaś przesyłkę przy odbiorze, zwrot nastąpi na konto, które wskazałaś w formularzu zwrotu. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. W przypadku PayPo, jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo zwróci Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy na ten sam rachunek, z którego płatność została dokonana. Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.
Kiedy moje saldo w PayPo zostanie zaktualizowane po zwrocie?
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało opłacone, saldo w serwisie PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów i w przypadku zwrotu całego zamówienia o koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty. W przypadu zwrotu całego zamówienia otrzymasz również koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni. Po rozliczeniu zwrotu serwis PayPo wyśle Ci powiadomienie mailowe o zaktualizowaniu salda.
Czy mogę zwrócić kostiumy kąpielowe lub bieliznę ?
Prawo odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów opisanych w artykule 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 9 marca 2017 roku, Dz. U. z 2017 r. poz. 683), a także, jeżeli prawo takie będzie wyłączone na podstawie inne przepisy prawa. W szczególności dotyczy to Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Co mam zrobić, jeżeli otrzymałam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru! Polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online - jest to najszybsza forma złożenia reklamacji. Możesz się do niego zalogować
tu lub przejdź bezpośrednio z konta klienta, a następnie kieruj się wskazówkami. Z rozwijanej listy wybierz produkt, typ zgłoszenia oraz powód. W tym przypadku: reklamacje - produkt nowy. Następnie wybierz, w jaki sposób odeślesz paczkę oraz na jakie dane ma zostać zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.
Jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki: info@renee.pl W celu wymiany wadliwego produktu, konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jeżeli interesuje Cie wymiana otrzymanego produktu i:
-posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jako typ zgłoszenia wybierz opcję wymiana.
-nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktu.
Pamiętaj!
Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz reklamacyjny i odeślij go wraz z towarem.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Czy otrzymam zwrot kosztów dostawy poniesiony podczas zakupu produktów?
Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej dostępnej metody dostawy.
Jak anulować zwrot zgłoszony online?
Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów (zakładka Moje zwroty) lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia (link "Zarządzaj zgłoszeniem").
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Jak zmodyfikować zwrot zgłoszony online?
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie).
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Jak mogę zareklamować używany produkt?
Jeśli posiadasz konto Renee i złożyłaś zamówienie jako zalogowany użytkownik, reklamację możesz złożyć bezpośrednio z konta klienta.
W tym celu należy wybrać odpowiednie zamówienie z listy i zaznaczyć reklamowany produkt. Następnie, z rozwijanej listy wybierz typ zgłoszenia oraz powód reklamacji, opisz wadę i załącz 3 zdjęcia produktu. Maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5 MB.
Jeżeli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.
Jeśli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości. Na postawie zdjęć Dział Reklamacji przeprowadzi wstępną ocenę, dlatego ważne jest, aby wada i ogólny stan produktu były dobrze widoczne.
Finalnie, wystarczy zatwierdzić zgłoszenie. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas instrukcję dalszego postępowania.
Jeśli chcesz zareklamować używany towar i nie masz konta Renee, reklamację możesz zgłosić drogą mailową na adres: reklamacje@renee.pl.
Załącz 3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Rozmiar wiadomości e-mail nie może przekraczać 20 MB.
Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji prześlemy Ci instrukcję do dalszego postępowania.
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru! Polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online - jest to najszybsza forma złożenia reklamacji. Możesz się do niego zalogować
tu lub przejdź bezpośrednio z konta klienta, a następnie kieruj się wskazówkami. Z rozwijanej listy wybierz produkt, typ zgłoszenia oraz powód. W tym przypadku: reklamacje - produkt nowy. Następnie wybierz, w jaki sposób odeślesz paczkę oraz na jakie dane ma zostać zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.
Jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki: info@renee.pl W celu wymiany wadliwego produktu, konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jeżeli interesuje Cie wymiana otrzymanego produktu i:
-posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jako typ zgłoszenia wybierz opcję wymiana.
-nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktu.
Pamiętaj!
Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz reklamacyjny i odeślij go wraz z towarem.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Jakie są wymagania dotyczące zdjęć?
*pojedyncze zdjęcie nie może przekroczyć 5 MB;
*jeśli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości;
*jeżeli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.
Gdzie mogę znależć formularz reklamacyjny?
Jeśli zgłaszasz reklamację online i posiadasz oryginalne opakowania produktu, formularz reklamacji nie jest potrzebny.
Formularz odstąpienia od umowy jest również formularzem reklamacyjnym; możesz go pobierać z wiadomości e-mail z informacją o nadaniu Twojego zamówienia; Na naszej stronie znajdziesz
przykładowy formularz reklamacyjny, którego możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
Co w przypadku, kiedy formularz reklamacji nie został włożony do paczki?
Formularz reklamacyjny nie jest potrzebny, jeśli zgłosisz reklamację online, a produkt odeślesz w oryginalnym opakowaniu. W innym przypadku konieczne jest przesłanie skanu formularza na adres info@renee.pl, wraz z wyjaśnieniem.
Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Podobnie jak w przypadku zwrotu, po uznaniu reklamacji, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o zatwierdzonym zwrocie towaru. Wiadomość mailowa także zostanie przesłana do Ciebie w przypadku wysłania przelewu na Twoje konto.
Co więcej, jeśli masz konto Renee, możesz w dowolnej chwili sprawdzić status reklamacji na swoim koncie.
W przypadku odrzucenia Twojej reklamacji odeślemy towar wraz z uzasadnieniem.
W przypadku braku tych informacji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za uznaną reklamację?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Czy otrzymam informację o rozpatrzeniu reklamacji?
Jeśli reklamowałaś towar nowy, decyzję otrzymasz w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki z towarem do Centrum Logistycznego Renee. Natomiast, jeżeli reklamowałaś towar używany, Dział Reklamacyjny może podjąć decyzję po otrzymaniu zgłoszenia, poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych zdjęć lub o odesłanie towaru.
Czy w przypadku uznanej reklamacji, otrzymam również zwrot kosztów za przesyłkę?
W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszty za Twój produkt, dostawę oraz przesyłkę. Jeśli korzystałaś z darmowego zwrotu, to w tym przypadku nie realizujemy zwrotów kosztów za przesyłkę.
Jeśli zdecydowałaś się wysłać paczkę na swój koszt, koniecznie prześlij do nas potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@renee.pl. W tytule podaj numer odesłanego zamówienia.
Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.
Czy mogę anulować reklamację zgłoszoną online? Jak mam to zrobić?
Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów (zakładka Moje zwroty) lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia (link "Zarządzaj zgłoszeniem").
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Jeśli zdecydowałaś się wysłać paczkę na swój koszt, koniecznie prześlij do nas potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@renee.pl. W tytule podaj numer odesłanego zamówienia.
Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.
Czy mogę zmodyfikować reklamację zgłoszoną online? W jaki sposób?
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie).
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Dlaczego warto założyć konto?
Konto w naszym serwisie daje Ci szerokie możliwości! Jeśli posiadasz konto w serwisie Renee, masz możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusów. Konto daje Ci również możliwość zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami w ramach zapisu do newslettera. Jeśli jesteś zarejestrowana, masz możliwość podania danych adresowych, które podczas składania zamówienia będą automatycznie wczytywane jako dane Twojego do zamówienia. Konto jest po to, by zaoszczędzić Twój czas.
Co więcej, jeśli założysz konto, Twój koszyk, przechowywany będzie na wszystkich urządzeniach, na których jesteś zalogowana. Produkty, które dodałaś do listy życzeń, zapiszą się - Ty zdecydujesz, kiedy je usunąć z listy życzeń. Pamiętaj też, że produkty, które dodasz do koszyka, nie rezerwują się, więc jeśli jesteś przekonana co do zakupów, złóż zamówienie w celu jak najszybszego otrzymania produktów.
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć również bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie Renee.pl.
Jak mogę założyć konto w sklepie Renee.pl?
By zarejestrować się w naszym sklepie, kliknij tutaj:
https://www.renee.pl/register
Podaj wymagane dane oraz zaakceptuj regulamin, politykę cookies i informację na temat przetwarzania Twoich danych.
Czy rejestracja jest płatna?
Założenie i posiadanie konta w naszym sklepie jest darmowe.
W jaki sposób moje dane są przetwarzane?
Twoje dane przetwarzane są podczas składania przez Ciebie zamówienia. W ramach podania przez Ciebie danych adresowych realizowana będzie wysyłka Twojego zamówienia. Jeśli zatwierdzisz zgodę na zapis do subskrypcji newslettera podczas rejestracji, Twoje dane będą wykorzystywane również do wysyłania informacji handlowych (informacje o aktualnych promocjach, informacje o trendach itp.)
Czy mogę samodzielnie zmienić dane na koncie?
Dane na Twoim koncie możesz zmieniać, kiedy chcesz, korzystając z opcji dostępnej po zalogowaniu. Klikając na Moje konto, przejdziesz do sekcji Moje dane, w której możesz zmienić podstawowe dane o sobie. Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia paczek, kliknij Moje adresy.
Nie mogę się zalogować, co zrobić?
Swoje hasło możesz odzyskać po linkiem:
https://www.renee.pl/recover_password
Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Czy mogę usunąć moje konto klienta? Jak?
Możesz samodzielnie usunąć konto. Najpierw zaloguj się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(
https://www.renee.pl/my_subscription) cofnij akceptację regulaminu. W tym momencie usuniesz na stałe swoje konto z naszego serwisu.
Dlaczego warto zapisać się do newslettera?
Zapisując się do naszego newslettera, możesz wiele zyskać. Będziesz otrzymywała specjalne kody rabatowe, jako pierwsza dowiesz się o nowych promocjach na stronie. Będziesz miała pierwszeństwo w rezerwowaniu produktów przy składaniu zamówienia. Dodatkowo po zapisaniu się do newslettera, otrzymasz kod rabatowy na całe zamówienie, bez terminu ważności i kwoty minimalnej zamówienia oraz do wykorzystania również na nowości.
Jak często wysyłany jest newsletter?
Newsletter wysyłany jest w przypadku zbliżających się akcji promocyjnych i informujący o nowościach i artykułach na blogu. Jest to minimum 2 razy w tygodniu.
Jak się zapisać do newslettera?
Do newslettera możesz zapisać się tutaj:
https://www.renee.pl/newsletter/sign-in. Podaj swój adres e-mail i opcjonalnie numer telefonu oraz zaakceptuj regulamin. Po Twoim zapisaniu się do newslettera wysłana zostaje do Ciebie wiadomość e-mail, w której powinnaś potwierdzić subskrypcję, wybierając: ""Potwierdzam zapis"". Następnie zostanie wysłana do Ciebie kolejna wiadomość e-mail z unikatowym kodem rabatowym jednorazowego użytku.
Jak potwierdzić zapis do newslettera?
Jeśli chcesz potwierdzić zapis do newslettera, naciśnij “POTWIERDZAM ZAPIS”, który znajduje się w wiadomości e-mail, którą otrzymałaś zaraz po zapisie. Kilka minut później zostanie wysłana do Ciebie kolejna wiadomość e-mail z indywidualnym kodem rabatowym. Pamiętaj, że wiadomości mogą trafić do folderów w poczcie e-mail: powiadomienia, oferty lub spam. Sprawdź je, by mieć pewność, że potwierdziłaś zapis do newslettera.
Jakie są warunki skorzystania z rabatu za zapis do newslettera?
Kod rabatowy za zapis do newslettera jest jednorazowy i niezależny od kwoty zamówienia tzn. niezależnie od wartości, na jaką zrobisz zakupy. Wprowadź go w podsumowaniu koszyka, w miejscu "Masz kod rabatowy?" i zatwierdź, a cena w koszyku zmniejszy się o wartość rabatu. Przed zakupem upewnij się, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie Renee.pl. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdziesz:
https://www.renee.pl/promotion-terms
Czy kod rabatowy za zapis do newslettera łączy się z innymi promocjami?
Przed zakupem sprawdź, czy kod łączy się z aktualnymi promocjami na stronie Renee.pl. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdziesz:
https://www.renee.pl/promotion-terms Pamiętaj, że kod rabatowy, który otrzymasz w ramach zapisu do newslettera, jest bezterminowy - możesz go wykorzystać, kiedy tylko chcesz!
Nie mogę się zapisać do newslettera. Co robić?
Sprawdź poprawność adresu e-mail, który podałaś przy zapisie do newslettera. Dodatkowo sprawdź też po zalogowaniu się na swoją pocztę e-mail wiadomości takie jak: typu spam, oferty, powiadomienia. Jeśli żadne z powyższych nie pomoże, prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Dlaczego nie otrzymuję żadnego newslettera, pomimo zapisu?
Najlepiej będzie, jeśli odszukasz wiadomość, wpisując w wyszukiwarkę na swoje poczcie e-mail hasło: Renee. Zawsze warto również sprawdzić folder SPAM. Jeśli wiadomość nadal nie pojawi się na Twojej skrzynce mailowej, najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub za pośrednictwem czatu.
Co robić, jeżeli po zapisie do newslettera nie otrzymam kodu rabatowego?
Nasza wiadomość z kodem rabatowym mogła trafić do folderu np. Spam lub Oferty. Ewentualnie możesz poszukać jej w swojej skrzynce e-mail po haśle: Renee. Jeżeli w dalszym ciągu nie uda Ci się odszukać kodu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasz konsultant sprawdzi, czy Twój mail znajduje się w bazie maili, do których newsletter jest wysyłany.
Dostałem wiadomość, ale nie ma w niej kodu rabatowego, gdzie go znajdę?
Jeżeli w wiadomości, która otrzymałaś, nie ma kodu rabatowego, to prawdopodobnie Twoja skrzynka e-mail blokuje wyświetlanie obrazów w wiadomościach z naszego sklepu. Zobacz, czy w górnej części wiadomości jest taka informacja. Wybierz opcję "Zawsze pokazuj obrazy od tego nadawcy", a treść wiadomości oraz Twój unikatowy kod rabatowy zostanie wyświetlony. W razie dalszych problemów z odczytaniem wiadomości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak mogę zrezygnować z newslettera?
Jeśli chcesz wypisać się z newslettera i już go nie otrzymywać, kliknij link pod obrazkiem z ofertą przesłaną do Ciebie w wiadomości mailowej "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Jeśli jesteś Klientką zalogowaną, to istnieje opcja do wypisania się. Przejdź w sekcje "subskrypcje i zgody" i odznacz zgodę na korzystanie z newslettera. Następnie kliknij przycisk "zapisz zmiany", a Twoja subskrypcja nie będzie już aktywna.
Jak mogę uzyskać kod rabatowy?
Kody rabatowe wyświetlane są wraz z promocjami na górnym pasku lub na głównym zdjęciu banerowym znajdującym się na naszej stronie www. Dodatkowo kod rabatowy możesz otrzymać w ramach trwającej akcji marketingowej lub poprzez zapis do naszego newslettera. Kody do aktywnych promocji znajdziesz również na dole strony w regulaminach promocji oraz w zakładce "Kody rabatowe"
https://www.renee.pl/kody-rabatowe
Jak mogę wykorzystać mój kod rabatowy lub voucher?
Z kodów rabatowych, oraz voucherów możesz skorzystać, wpisując je w wolne pole "Masz kod rabatowy?" znajdujące się po prawej stronie w podsumowaniu Twojego zamówienia w koszyku. Następnie wybierz "Dodaj kupon". Automatycznie rabat powinien zostać doliczony do zamówienia.
Czy mogę wykorzystać kod rabatowy przy zamówieniach telefonicznych?
Z kodu rabatowego możesz skorzystać przy zamówieniach telefonicznych, podając konsultantowi kod rabatowy, którego chcesz użyć.
Jak dodać kod rabatowy do już złożonego zamówienia?
W zaistniałej sytuacji prosimy, byś pilnie skontaktowała się z Biurem Obsługi Klienta (poprzez czat czy telefonicznie), zanim Twoje zamówienie zostanie wysłane. Podaj swój numer zamówienia, kod rabatowy, a nasi konsultanci naliczą zniżkę do Twojego zamówienia.
Mój kod rabatowy nie działa. Co robić?
W takiej sytuacji możesz sprawdzić regulamin promocji dostępny na samym dole strony. Możliwe, że kod rabatowy stracił ważność, ponieważ promocja, na którą obowiązywał, już nie jest aktywna. Sprawdź, czy kod rabatowy obowiązuje na daną kategorię produktu, którą wybrałaś. Dodatkowo możesz sprawdzić, czy kod, który wpisujesz w pole "Dodaj kupon" jest poprawny oraz czy Twój koszyk osiągnął próg minimalnego zamówienia, przy którym dany kod rabatowy działa. Jeśli promocja jest aktywna, a kod nie nalicza się, prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę ponownie użyć kodu rabatowego po zwrocie zamówienia?
Jeśli kod rabatowy, który Cię interesuje, jest nadal aktywny na stronie, oczywiście możesz skorzystać z niego ponownie. Jeśli jednak promocja zakończyła się, możesz skorzystać z opcji wymiany w promocji.
W tym przypadku prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci złożą Twoje zamówienie oraz dostosują cenę zgodnie z wymianą i prześlą Ci na Twój adres e-mail wszystkie niezbędne dane do opłacenia Twojego zamówienia.
Czy mogę skorzystać z kilku promocji naraz?
Wszystkie warunki korzystania z promocji (ważność kodów rabatowych, łączenie się z innymi promocjami itp.) znajdziesz na naszej stronie internetowej, pod linkiem:
https://www.renee.pl/promotion-terms
Gdzie znajdę informacje na temat warunków danej promocji?
Wszystkie warunki korzystania z promocji znajdziesz w regulaminach promocji dostępnych pod linkiem: https://www.renee.pl/promotion-terms
W przypadku niektórych promocji regulamin oraz informacja o trwającej akcji promocyjnej może być zamieszczona w Twoim koszyku z zamówieniem.
Czy promocje na stronie łączą się z kodem za zapis do newslettera?
Jeśli w danym regulaminie widnieje informacja o możliwości łączenia się danej promocji z kodem za zapis do newslettera, wtedy możesz skorzystać zarówno z promocji, jak i rabatu dostępnego przy zapisie do newslettera. Warunki znajdziesz w regulaminie:
https://www.renee.pll/promotion-terms
Gdzie znajdę informacje o czasie trwania promocji?
Czas trwania promocji jest dostępny w regulaminie promocji, która Cię interesuje:
https://www.renee.pl/promotion-terms Dodatkowo, przy niektórych promocjach czas ich trwania jest wyświetlony na głównym banerze z promocją.
Jakie są warunki uczestnictwa w konkursach?
Warunki korzystania z konkursów podajemy poprzez social media marki (Facebook, Instagram itp.). Na stronie renee.pl znajdziesz tylko informacje o obowiązujących promocjach. W razie braku informacji prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub w wiadomości prywatnej na Facebooku.
Czy mogę wymienić swój kupon rabatowy/voucher na gotówkę?
Vouchery i kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie w zamówieniach, ponieważ sklep nie prowadzi obrotu gotówką.
Jak mogę założyć konto/rejestrować się?
Jeśli chcesz założyć konto w naszym sklepie, możesz skorzystać z linka:
https://www.renee.pl/register. Następnie podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin, politykę cookies oraz informację na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.
Co zrobić, jeżeli mam problem techniczny na stronie?
W takich sytuacjach najlepiej udokumentuj występujący problem (np. robiąc zrzut ekranu komputera lub telefonu), a następnie prześlij je do Biura Obsługi Klienta pod adres mailowy info@renee.pl. Po odczytaniu wiadomości postaramy się rozwiązać problem, przesyłając odpowiednie instrukcje. Jeśli masz do nas sprawę, która nie może zaczekać, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 22 113 71 00.
Co robić, jeżeli nie mogę się zalogować na konto?
Hasło możesz odzyskać, klikając link:
https://www.renee.pl/recover_password. Podaj swój adres e-mail, którego używałaś przy rejestracji. My wyślemy do Ciebie wygenerowany automatycznie e-mail, w którym dostępny link umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.
Co robić, jeżeli nie mogę opłacić zamówienia online?
W momencie, kiedy Twoja płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić Ci ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk z Twoimi zakupami do momentu zamknięcia przeglądarki. Przechodząc do niego, możesz złożyć zamówienie na nowo lub wybrać inny sposób płatności.
Co robić, jeżeli podczas składania zamówienia nastąpił problem?
W przypadku problemu podczas składania Twojego zamówienia, prosimy Cię o ponowną próbę dokonania zakupu za pośrednictwem zapisanego koszyka, w którym znajdują się produkty przez Ciebie wybrane. Jeśli nadal będziesz miała problem, skontaktuj z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer: +48 22 113 71 00, wysyłając e-mail na adres info@reneepl lub za pośrednictwem czatu znajdującego się na naszej stronie www.
Co zrobić, jeżeli mam problem z dodaniem opinii?
Prosimy, zgłoś nam dane utrudnienie mailowo, załączając do wiadomości zrzutu ekranu, na których widnieje powstały problem. My postaramy się udzielić Ci wskazówek, by jak najszybciej pomóc Ci rozwiązać zaistniały problem. Adres e-mail, na który możesz zgłosić problem to: info@renee.pl
Czy mogę przymierzyć produkt przed zakupem?
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie istnieje możliwość wcześniejszego przymierzenia produktu. Jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego doboru rozmiaru obuwia lub odzieży przeczytaj komentarze o danym produkcie, lub skorzystaj z tabeli rozmiarów dostępnej przy każdym produkcie. Pamiętaj, że każdy nieodpowiedni ze względu na rozmiar produkt możesz do nas zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Czy macie rozmiary spoza tabeli?
Jeżeli dana rozmiarówka podana na stronie np. obuwia, zaczyna się od rozmiaru 36 i kończy na 41, oznacza to, że dany model produkowany był tylko w tych rozmiarach i otrzymanie mniejszego lub większego rozmiaru nie jest możliwe.
Jak mogę otrzymać informacje o dostępności produktu?
Na stronie znajdziesz funkcję powiadomienia o dostępności produktu. Dzięki niej dowiesz się, kiedy dany produkt w wybranym rozmiarze pojawi się na stronie. Jak? Zostanie do Ciebie wysłana wiadomość informacyjna, jeśli tylko dany rozmiar będzie dostępny.
Jeśli chcesz dostać wiadomość o dostępności produktu, naciśnij przycisk "Wybierz rozmiar", a następnie kliknij konkretny rozmiar. Przy wybranym numerze pojawi się komunikat "niedostępny, powiadom mnie". Jeśli klikniesz wyświetlony komunikat, pojawi się okienko do wpisania Twojego adresu e-mail, w którym powinnaś podać swój adres e-mail. Następnie kliknij "zatwierdź" i "powiadom mnie". Na Twój adres e-mail wyślemy powiadomienie, jak tylko na naszej stronie pojawi się dany produkt w oczekiwanym na Ciebie rozmiarze.
Jak mogę dobrać odpowiedni rozmiar?
Zawsze wybieraj rozmiar, sugerując się tabelą wymiarów zamieszczoną na stronie. Warto, byś przed zakupem porównała wymiary obuwia czy odzieży (takie jak długość stopy, długość wkładki, szerokość w pasie, obwód klatki piersiowej itp.) dostępnymi na stronie w tabelce, z Twoimi indywidualnymi wymiarami. Pozwoli Ci to na bardziej dokładnie dobranie produktu pod względem rozmiaru.
Gdzie znajdę wymiary produktu?
Wymiary produktów znajdziesz w tabeli rozmiarów dostępnej na stronie www w opcji "Wybierz rozmiar". Dodatkowo znajdziesz również inne informacje o produkcje w sekcji "Szczegóły produktu" o treści "Wymiary produktu", który także może przekierować Cię do tabeli rozmiarów.
Co robić, jeżeli na stronie nie ma parametru lub wymiaru, który mnie interesuje?
Jeśli jesteś zainteresowana wymiarem produktu, którego nie ma w tabeli, możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@renee.pl. W wiadomości podaj kod produktu oraz wymiar do zmierzenia. Pracownik działu pomiarów sprawdzi dla Ciebie dany produkt, a dział obsługi klienta prześle do Ciebie wymiary, o które prosiłaś w odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
Na czym polega program Renee Girls Club?
Renee Girls Club to program lojalnościowy dla wszystkich naszych klientek, które mają konto w sklepie.
Program składa się z 3 poziomów:
GIRL - na tym etapie za każdy wydany 1 zł otrzymujesz 1 ReneeCoins (przykład: kupując produkty za 100 zł, otrzymasz 100 ReneeCoins, które wymienisz na 4 zł rabatu przy kolejnym zamówieniu).
PRINCESS - aby na niego awnsować, należy w ciągu 12 miesięcy aktywować minimum 351 ReneeCoins, na tym poziomie za każdy wydany 1 zł otrzymujesz już 1,25 ReneeCoins (przykład: kupując produkty za 100 zł, otrzymasz 125 ReneeCoins, które wymienisz na 5 zł rabatu przy kolejnym zamówieniu).
QUEEN - awansujesz na niego, jeśli w ciągu 12 miesięcy aktywujesz co najmniej 1201 ReneeCoins, na tym poziomie za każdy wydany 1 zł otrzymasz aż 1,5 ReneeCoins (przykład: kupując produkty za 100 zł, otrzymasz 150 ReneeCoins, które wymienisz na 6 zł rabatu przy kolejnym zamówieniu).
Punktami możesz pokryć maksymalnie 50% wartości zamówienia.
Ale to nie wszystko. Dołączając do Renee Girls Club, otrzymasz dostęp do specjalnych akcji promocyjnych, a nawet eventów organizowanych tylko dla naszych klubowiczów!
Jak dołączyć do Renee Girls Club?
Jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie wystarczy jeśli w zakładce "Subskrypcje i zgody" zaakceptujesz regulamin programu. Jeśli jednak nie posiadasz jeszcze konta, możesz dołączyć do Renee Girls Club podczas rejestracji, akceptując regulamin.
Konto możesz założyć tutaj.
Dlaczego warto dołączyć do Renee Girls Club?
Dołączając do Renee Girls Club otrzymujesz dostęp do ekskluzywnych korzyści:
1. Prezent na start w postaci 100 ReneeCoins.
2. Możliwość gromadzenia ReneeCoins, wymiany na bonusy rabatowe i łączenia ich z aktualnymi promocjami
3. Darmowe zwroty na poziomie Queen.
4. Korzystanie z ekskluzywnych ofert przygotowanych tylko dla klubowiczów
Jakie są poziomy w Renee Girls Club?
Twój poziom określany jest na podstawie ilość aktywowanych ReneeCoins w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Uzyskasz poziom:
- GIRL, jeśli aktywowano 0-350 ReneeCoins w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
- PRINCESS, jeśli aktywowano 351-1200 ReneeCoins jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
- QUEEN, jeśli aktywowano 1201 ReneeCoins i więcej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Aktywne ReneeCoins możesz wydawać do woli, nie wpłynie to na Twój poziom w programie.
Za co możesz otrzymać ReneeCoins?
ReneeCoins możesz otrzymać, kiedy:
1. Dołączysz do Renee Girls Club - otrzymujesz na start aż 100 ReneeCoins,
2. Złożysz zamówienie, za każdy wydany 1 zł otrzymasz:
- 1 ReneeCoins na poziomie Girl,
- 1,25 ReneeCoins na poziomie Princess,
- 1,5 ReneeCoins na poziomie Queen.
Aktywne ReneeCoins możesz wydawać do woli, nie wpłynie to na Twój poziom w programie.
Dlaczego poziom W Renee Girls Club został obniżony?
Twój poziom w Renee Girls Club określany jest na podstawie ReneeCoins aktywowanych w ciagu ostatnich 12 miesięcy.
Twój poziom to:
- GIRL, jeśli aktywowano 0-350 ReneeCoins w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
- PRINCESS, jeśli aktywowano 351-1200 ReneeCoins jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
- QUEEN, jeśli aktywowano 1201 ReneeCoins i więcej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Co się dzieje z wydanymi ReneeCoins?
Po dokonaniu zakupu wybrana przez Ciebie ilość ReneeCoins zostaje zablokowana do momentu opłacenia zamówienia lub jego anulacji. Jeśli jednak napotkasz problem np. z płatnością, Twoje ReneeCoins mogą zostać zablokowane maksymalnie przez 8 godzin. Pamiętaj, że w razie problemów zawsze możesz skontaktować się z naszymi konsultantami.
Czy wraz ze zwrotem produktów, zostaną zwrócone wykorzystane wcześniej ReneeCoins?
Tak, jeśli zdecydujesz się zwrócić artykuł, na Twoje konto powrócą również wcześniej wykorzystane ReneeCoins. Pamiętaj jednak o dacie ich ważności:
1. Jeżeli w momencie zakupu Twoje ReneeCoins miały datę ważności krótszą niż 30 dni - wraz z przyjęciem zwrotu zostaną one zaktualizowane na Twoim koncie z nową datą ważności - 30 dni od zatwierdzenia zwrotu.
2. ReneeCoins z datą ważności 30 dni lub dłuższą - wraz z przyjęciem zwrotu zostaną zaktualizowane na Twoim koncie, zachowując wcześniejszą datę ważności.
Chcesz się dowiedzieć więcej? Sprawdź regulamin Renee Girls Club.
Jaka jest ważność ReneeCoins?
Aktywowane ReneeCoins możesz wydać w ciągu 6 miesięcy, natomiast przez 12 miesięcy tworzą Twój poziom w Renee Girls Club.
Sama decydujesz, kiedy chcesz wykorzystać swoje ReneeCoins. Jeśli chcesz je wykorzystać od razu, wpisz ich ilość na poziomie koszyka w polu "Wykorzystaj swoje ReneeCoins", a następnie zatwierdź. Pamiętaj, ReneeCoins mogą obniżyć wartość Twojego zamówienia nawet o 50%, a w dodatku łączą się z innymi kodami rabatowymi.
Czy uczestnictwo w Renee Girls Club jest płatne?
Renee Girls Club jest programem bezpłatnym. To dodatkowa opcja zrzeszenia społeczności Reneegirls! Dziękujemy, że jesteście z nami!
Gdzie mogę sprawdzić ilość zebranych ReneeCoins?
Stan zebranych ReneeCoins możesz sprawdzić na swoim koncie w zakładce
"Renee Girls Club". w sekcji "Twoje aktywne punkty".
ReneeCoins oczekują na weryfikację - dlaczego nie można nimi płacić?
ReneeCoins oczekujące na weryfikację zostaną aktywowane po upłynięciu czasu na zwrot produktu. Po aktywacji będą one widoczne w zakładce
"Renee Girls Club". w sekcji "Twoje aktywne punkty".
Jak zrezygnować z Renee Girls Club?
Wystarczy, że na swoim koncie w sekcji "Subskrypcje i zgody" odznaczysz zgodę na udział w Renee Girls Club. Po zapisaniu zmian przestaniesz należeć do Renee Girls Club, a zebrane przez Ciebie ReneeCoins przepadną, jednak nie spowoduje to usunięcia Twojego konta w naszym sklepie.
Zablokowanie ReneeCoins podczas składania zamówienia! - co zrobić?
W tej sytuacji wystarczy, że anulujesz swoje zamówienie bezpośrednio w swoim koncie. W szczegółach zamówienia kliknij "Anuluj". Po anulowaniu, ReneeCoins wrócą na Twoje konto.
Co się dzieje z wydanymi ReneeCoins?
Po dokonaniu zakupu wybrana przez Ciebie ilość ReneeCoins zostaje zablokowana do momentu opłacenia zamówienia lub jego anulowania. Jeśli jednak napotkasz problem np. z płatnością, Twoje ReneeCoins mogą zostać zablokowane maksymalnie przez 8 godzin. Pamiętaj, że w razie problemów zawsze możesz skontaktować się z naszymi konsultantami.
Czy będąc w Renee Girls Club mam prawo do darmowego zwrotu?
Każda klientka sklepu, która należy do Renee Girls Club i posiada status Queen, może zwrócić towar bezpłatnie w punktach UPS Access Point. Z darmowego zwrotu można skorzystać 1 raz do każdego zrealizowanego zamówienia.
Po zarejestrowaniu zwrotu online etykietę darmowego zwrotu możesz pobrać bezpośrednio na stronie. Otrzymasz ją również w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.
Jeśli nie możesz zwrócić online, poproś o etykietę Biuro Obsługi Klienta.