Powiększ swój rabat! Tylko teraz -15% na wszystko, a przy zakupach za min. 100 zł -20%, 200 zł -25% z kodem: FORLESS

PayPo – kupujesz dziś, płacisz w ciągu 30 dni. Bez dodatkowych opłat!

PayPo jest nowoczesnym, wygodnym systemem płatności dostępnym dla klientek Renee.pl. Dzięki niemu płacisz za swoje zakupy do 30 dni bez żadnych dodatkowych opłat! Po tym czasie Twoja płatność zostanie rozłożona na 4 atrakcyjne raty.

Jak działa płatność PayPo?

1.

Składasz zamówienie i zaznaczasz metodę płatności PayPo. Usługa jest dostępna dla zamówień od 10 do 1000 zł.

2.

Przenosimy Cię na szyfrowaną stronę PayPo, gdzie podajesz swoje dane. Jeśli to Twoje pierwsze zamówienie, wymagane będzie podanie numeru PESEL. Później zatwierdzasz zamówienie kodem SMS, który otrzymasz na wskazany numer. System PayPo płaci za Twoje zakupy.

3.

Odbierasz swoje zamówienie.

4.

W ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia płacisz za nie lub zwracasz produkty.

Wróć do zakupów

Co zyskujesz, płacąc PayPo?

  1. Przymierzasz i sprawdzasz zakupione produkty jeszcze przed zapłatą! Masz aż 30 dni na decyzję, czy zamówienie w Ci pełni odpowiada. Jeśli chcesz je zwrócić, wystarczy odesłać paczkę do Renee.pl. Transakcja będzie automatycznie anulowana, bez żadnych dodatkowych kosztów.
  2. Nie przegapisz żadnej promocji! Dzięki PayPo płacisz za zakupy w dowolnym momencie w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia.
  3. Chroni Cię Gwarancja Kupującego – jeżeli nie otrzymasz od sklepu swojego zamówienia, PayPo anuluje Twoją transakcję, a Ty nie poniesiesz dodatkowych opłat.
  4. Płacąc z PayPo możesz odroczyć płatność o 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, możesz przedłużyć termin spłaty i rozłożyć płatność na 4 wygodne raty. Wszystkie niezbędne informacje o oprocentowaniu znajdziesz w projekcie umowy przygotowanej przed finalizacją płatności.

FAQ

  1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    Jak Ci wygodnie – przelewem bankowym, szybkimi płatnościami online lub przekazem bankowym. PayPo wyśle Ci numer konta do wpłaty w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dodatkowo PayPo udostępni Ci panel klienta – logowanie nie jest obowiązkowe, ale przyniesie Ci wiele korzyści. Sprawdzisz tam:
    - termin płatności za zamówienie (30 dni od daty transakcji),
    - szczegóły na temat opcji rozłożenia płatności na 4 dogodne raty (po 30 dniach), wraz z informacjami o wysokości rat,
    - opcję spłaty za pomocą szybkich płatności online, dane do przelewu tradycyjnego oraz przekaz pocztowy do pobrania,
    - wysokość dostępnego limitu kredytowego.
  2. Co się stanie, jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
    Płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty. W dowolnej chwili możesz uregulować kwotę wymaganej raty lub spłacić całe zamówienie.
  3. Czy otrzymam informację o terminie spłaty?
    Tak. Otrzymasz informację e-mailowo oraz SMS-owo na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. W dowolnym momencie możesz sprawdzić termin w panelu klienta PayPo.
  4. Jak zwrócić produkty opłacone PayPo?
    Dokładnie tak, jak w przypadku pozostałych form płatności. Szczegóły znajdziesz na stronie: https://renee.pl/order-returns/authorize
  5. Jak skontaktować się z PayPo?
    Z PayPo możesz skontaktować się telefonicznie: +48 22 333 74 60 lub e-mailowo: info@paypo.pl.
    Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.