Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Informacje wstępne

Wszystkie produkty oferowane w sklepie renee.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W okresie do 2 lat od zakupu klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

W czasie 6 miesięcy od wydania towaru obowiązuje domniemanie niezgodności towaru z umową. Po upływie tego czasu klient musi wykazać, że wady powstały w wyniku błędu produkcyjnego.

1.Ekspresowa wymiana!

  • Buty okazały się za małe / za duże? Odeślij buty do nas, aby wymienić na inny rozmiar lub kolor! Na dokonanie wymiany masz aż 30 dni.

  • Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:

      Renee – Dział Wymian
      ul.Wójtostwo 23 F
      21-400 Łuków

    Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony Formularz wymiany
    Pobierz go tutaj

  • Maksymalnie w ciągu 14 dni otrzymasz nowe buty!

  • Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania oraz zostanie odesłany z kompletną jego zawartością.

  • UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez klienta za pobraniem.

    2.Szybki i bezproblemowy zwrot!

  • Jeśli chcesz zwrócić zakupione obuwie, masz na to aż 30 dni! Po prostu spakuj buty i odeślij je do nas bez podania przyczyny.

  • Zwrot wpłaty otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni!

  • Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:

      Renee – Dział Zwrotów
      ul.Wójtostwo 23 F
      21-400 Łuków

    Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony Formularz zwrotu
    Pobierz go tutaj

  • Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania oraz zostanie odesłany z kompletną jego zawartością.

  • UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    3.Reklamacje

  • Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 22 11 37 100 lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@renee.pl

  • Konsument zobowiązany jest w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres

      Renee – Dział Reklamacji
      ul.Wójtostwo 23 F
      21-400 Łuków

    wraz z wypełnionym formularzem reklamcyjnym
    Pobierz go tutaj

  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.

    Reklamacji nie podlegają:

      a) odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
      b) naturalne zużywanie się obuwia,
      c) uszkodzenia mechaniczne,
      d) uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji,
      e)elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki,
      f) różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.

  • Do góry