Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Informacje wstępne

Wszystkie produkty oferowane w sklepie renee.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W okresie do 2 lat od zakupu klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

W czasie 6 miesięcy od wydania towaru obowiązuje domniemanie niezgodności towaru z umową. Po upływie tego czasu klient musi wykazać, że wady powstały w wyniku błędu produkcyjnego.


1.Ekspresowa wymiana!


Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu dołączoną do przesyłki. Jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z obsługą sklepu kontakt@renee.pl – wyślemy Ci formularz na e-mail. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Zaoszczędzi to czas wymiany a my zwrócimy Ci szybko pieniądze za buty wraz z przesyłką za poprzednie zamówienie.

Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:
Renee – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania oraz zostanie odesłany z kompletną jego zawartością.

UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez klienta za pobraniem.


2.Szybki i bezproblemowy zwrot!


Jeśli chcesz zwrócić zakupione obuwie, masz na to aż 30 dni! Po prostu spakuj buty i odeślij je do nas bez podania przyczyny wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu, który był dołączony do przesyłki. Jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z obsługą sklepu kontakt@renee.pl – wyślemy Ci formularz na e-mail

Zwrot wpłaty otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni!


Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:
Renee – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin


Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania oraz zostanie odesłany z kompletną jego zawartością.


UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3.Reklamacje


Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 22 11 37 100 lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@renee.pl


Konsument zobowiązany jest w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres :
Renee Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który był dołączony do przesyłki


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.

Reklamacji nie podlegają:

    a) odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
    b) naturalne zużywanie się obuwia,
    c) uszkodzenia mechaniczne,
    d) uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego używania obuwia oraz nieodpowiedniej konserwacji,
    e)elementy ozdobne np. paski, guziki, gumki,
    f) różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.

W górę