Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

OK

Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Informacje wstępne

Wszystkie produkty oferowane w sklepie renee.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W okresie do 2 lat od zakupu klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

W okresie jednego roku od wydania towaru obowiązuje domniemanie niezgodności towaru z umową. Po upływie tego czasu klient musi wykazać, że wady powstały w wyniku błędu produkcyjnego.


1.Ekspresowa wymiana!


Od 1. września do 31. grudnia 2017 roku możliwe jest dokonanie darmowego eZwrotu! Szczegóły sprawdź TUTAJ

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu dołączoną do przesyłki. Jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z obsługą sklepu kontakt@renee.pl – wyślemy Ci formularz na e-mail. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Zaoszczędzi to czas wymiany a my zwrócimy Ci szybko pieniądze za buty wraz z przesyłką za poprzednie zamówienie.

Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:
Renee – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez klienta za pobraniem.


2.Szybki i bezproblemowy zwrot!


Jeśli chcesz zwrócić zakupione obuwie, masz na to aż 30 dni! Po prostu spakuj buty i odeślij je do nas bez podania przyczyny wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu, który był dołączony do przesyłki. Jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z obsługą sklepu kontakt@renee.pl – wyślemy Ci formularz na e-mail

Zwrot wpłaty otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni!


Zwracany towar należy przesłać na koszt kupującego na adres:
Renee – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy


UWAGA: Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3.Reklamacje


Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np. telefonicznie pod numerem 22 11 37 100 lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@renee.pl


Konsument zobowiązany jest w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, odesłać towar na adres :
Renee Dział Reklamacji- Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który był dołączony do przesyłki


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Konsumenta.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta, Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym kosztami transportu.

W górę