Sprawdź największe BESTSELLERY nadchodzącego sezonu i skorzystaj z DARMOWEJ DOSTAWY za pośrednictwem Poczty Polskiej!
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Rozmiar
Artykuł wyprzedany
Jeśli artykuł będzie ponownie dostępny, otrzymasz od nas e-mail.

Zapisaliśmy Cię do powiadomienia!

Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się ponownie.

Wystąpił błąd. Proszę spróbować ponownie.

Szare Klapki Set Piece

Kod produktu: 99688

39,99 zł
69,99 zł
Wybierz kolor:
Szczegóły produktu
  • Kod produktu: 99688
  • Kolor: Szary
  • Tęgość stopy: Neutralny
  • Rodzaj obcasa: Płaski
  • Wkładka/wyściółka: Ekoskóra
  • Materiał: Ekozamsz
  • Nosek buta: Otwarty
  • Zapięcie: Wsuwany/otwarty
  • Sezon: Lato
  • Wysokość obcasa: 2cm
  • Wymiary produktu
Opis
Klapki Set Piece wsuwane, z szerokim, jednolitym paskiem. Wsuwane, na bardzo niskim słupku. Będą eleganckim uzupełnieniem Twoich outfitów! Wykonane z ekozamszu. Rekomendujemy wybór rozmiaru o 1 większego.

koszt i termin dostawy

PARTNERZY LOGISTYCZNI FORMA PŁATNOŚCI KOSZTY DOSTAWY CZAS DOSTAWY
POCZTA POLSKA EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU Już od 0,00 zł* 48 GODZIN
ZA POBRANIEM 17,99 zł 48 GODZIN
POCZTA POLSKA - Odbiór w punkcie EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU Już od 0,00 zł* 48 GODZIN
ZA POBRANIEM 17,99 zł 48 GODZIN
DPD EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 14,99 zł 24 GODZINY
ZA POBRANIEM 17,99 zł 24 GODZINY
PACZKOMATY EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 14,99 zł 24 GODZINY

* - przy zakupach powyżej 200 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł (Odbiór w punkcie 10,99 zł).
     Darmowa dostawa w dniach od 17.09 (godz. 10:00) do 22.09 (godz. 10:00)

W okresach specjalnych promocji termin doręczenia zamówienia może wydłużyć się do maksymalnie 7 dni.

zwroty i reklamacje

#
Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, możesz ją odesłać za darmo (nie płacąc za przesyłkę) w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

Wygenerowanie etykiety dla darmowego zwrotu możliwe jest pod tym linkiem https://ezwroty.poczta-polska.pl

Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!

Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).

Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.
Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.

Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Polecamy odesłać produkt ekonomiczną przesyłką pocztową. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.

Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.
Szczegóły produktu
  • Kod produktu: 99688
  • Kolor: Szary
  • Tęgość stopy: Neutralny
  • Rodzaj obcasa: Płaski
  • Wkładka/wyściółka: Ekoskóra
  • Materiał: Ekozamsz
  • Nosek buta: Otwarty
  • Zapięcie: Wsuwany/otwarty
  • Sezon: Lato
  • Wysokość obcasa: 2cm
  • Wymiary produktu
Opis
Klapki Set Piece wsuwane, z szerokim, jednolitym paskiem. Wsuwane, na bardzo niskim słupku. Będą eleganckim uzupełnieniem Twoich outfitów! Wykonane z ekozamszu. Rekomendujemy wybór rozmiaru o 1 większego.

koszt i termin dostawy

PARTNERZY LOGISTYCZNI FORMA PŁATNOŚCI KOSZTY DOSTAWY CZAS DOSTAWY
POCZTA POLSKA EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU Już od 0,00 zł* 48 GODZIN
ZA POBRANIEM 17,99 zł 48 GODZIN
POCZTA POLSKA - Odbiór w punkcie EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU Już od 0,00 zł* 48 GODZIN
ZA POBRANIEM 17,99 zł 48 GODZIN
DPD EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 14,99 zł 24 GODZINY
ZA POBRANIEM 17,99 zł 24 GODZINY
PACZKOMATY EXPRESOWE PŁATNOŚCI- PAYU 14,99 zł 24 GODZINY

* - przy zakupach powyżej 200 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł (Odbiór w punkcie 10,99 zł).
     Darmowa dostawa w dniach od 17.09 (godz. 10:00) do 22.09 (godz. 10:00)

W okresach specjalnych promocji termin doręczenia zamówienia może wydłużyć się do maksymalnie 7 dni.

zwroty i reklamacje

#
Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, możesz ją odesłać za darmo (nie płacąc za przesyłkę) w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

Wygenerowanie etykiety dla darmowego zwrotu możliwe jest pod tym linkiem https://ezwroty.poczta-polska.pl

Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!

Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).

Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.
Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.

Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Polecamy odesłać produkt ekonomiczną przesyłką pocztową. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.

Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

Opinie

 
(0)
@
Newsletter
Zgarnij 15% zniżki
Zapisz się
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece
Szare Klapki Set Piece