Przejdź do treści

Blog Renee

Renee Adventure II – Lifecatchers MAZOWSZE

kolor mellow yellow w modzie i trendach 2020

Pierwsza podróż po Polsce już za nami! Lifecatchers jako pierwsza wyruszyła odkrywać piękne miejsca na MAZOWSZU! Zobaczcie jak było!

ODKRYWAMY MAZOWSZE

DZIEŃ 1 EXPLORE

Pierwszy dzień był odkrywaniem urokliwych miejsc, w których można zrobić piękne zdjęcia, wyciszyć się i obcować z naturą. Mazowsze jest niesamowite! Zatrzymaliśmy się w wyjątkowym miejscu w miejscowości Aleksandria – Domki Aleksandria. Urokliwe, nowoczesne domki w środku lasu. Doskonałe połączenie. Jadąc do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu zatrzymaliśmy się w miejscowości Stara Wrona, ponieważ zobaczyliśmy pola maków. Nie mogliśmy się napatrzeć i powstrzymać, by nie zrobić tam zdjęć w czerwonej sukience, która pasowała idealnie do scenerii. Na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej jest też piękne pole lnu! Na koniec dnia pojechaliśmy do Płocka, zwiedzić rynek. Wracając do Aleksandrii wykorzystaliśmy ostatnie promienie słońca, wyciągnęliśmy drona i nagraliśmy widok z góry – niesamowite! Nie obyło się bez niespodzianek – co zostawiliśmy na dachu samochodu i odjechaliśmy…? Zobaczcie vloga!

DZIEŃ 2 ACTIVE

Dzień drugi – ACTIVE- czas zacząć! Pojechaliśmy na rowery magicznymi, wiejskimi dróżkami. Poranna przejażdżka po okolicach to świetne rozpoczęcie dnia i można poznać uroki natury, które są na wyciągnięcie ręki! Później spróbowaliśmy naszych sił w golfie w Klubie Golfowym Lisia Polana. Godzinna lekcja wystarczyła, żebyśmy nauczyli się podstaw tej gry – jeśli ktoś myśli, że ten sport wcale nie jest męczący – niech sam spróbuje 😉 Postanowiliśmy też, założyć się, czy zrobię gwiazdę w środku lasu…Odpowiedź znajdziecie w dzisiejszym vlogu!

DZIEŃ 3 RELAX

Trzeci i ostatni dzień – Relax – rozpoczęliśmy od powolnego poranka. Poranna kawa w środku lasu, przy śpiewie ptaków i szumu drzew… Takie pobudki powinny być codziennie! Przed południem zdecydowaliśmy, że pojedziemy do Kampinoskiego Parku Narodowego – światło do zdjęć wśród wysokich drzew było genialne. Pospacerowaliśmy, pojechaliśmy coś zjeść a później do Pułtuska, do Wenecji Mazowsza! Zobaczcie, jak upłynął nam dzień relaksu na Mazowszu! Na pewno tu wrócimy!